مقاله مدلسازی تغییر شکل و فشردگی خاک تحت تأثیر عبور تایر به روش المان محدود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدلسازی تغییر شکل و فشردگی خاک تحت تأثیر عبور تایر به روش المان محدود دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدلسازی تغییر شکل و فشردگی خاک تحت تأثیر عبور تایر به روش المان محدود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدلسازی تغییر شکل و فشردگی خاک تحت تأثیر عبور تایر به روش المان محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدلسازی تغییر شکل و فشردگی خاک تحت تأثیر عبور تایر به روش المان محدود :
تعداد صفحات:۵
چکیده:
مقاومت غلتشی تایر یکی از عوامل موثر بر میزان مصرف سوخت دستگاههای کشنده از جمله تراکتور است که در سالهای اخیر توجه کارشناسان صنعت تایر را متوجه خود ساخته است. شناخت پارامترهای موثر بر مقاومت غلتشی و استفاده مناسب از آنها در جهت بهینهسازی ساختار تایر منجر به کاهش مقاومت غلتشی و در نتیجه کاهش مصرف سوخت میشود. مدلسازی دقیق بر هم کنش خاک – تایر کلید اساسی برای این بهینهسازی است که با حذف آزمایشهای مزرعهای پرهزینه، زمان تحقیق را کاهش میدهد. برای پیشگویی مقاوت غلتشی تایر از دو روش تجربی و عددی استفاده شده است. تستهایت جربی در سطوح متفاوتی از بار عمودی (۵۰ تا ۲۵۰)و سرعت پیشروی روی آزمونگر تک چرخ یک سویلبین انجام شده تا نتایج مدل عددی را به روش آلمان محدود اعتبارسنجی کند. این سطوح بار در طول حرکت تایر متغیر بود که میزان انحراف از بار مورد نر کمتر از ۳۰ بود.و با استفاده از نرمافزار ABQAQUS ،خاک یک ماده الاستیک – پلاستیک کامل فرض شده است که از الاستیسته خطی برای نشان دادن رفتار الاستیکی و مدل پلاستیسیته دراکر – پراگر برای نشان دادن رفتار پلاستیک خاک استفاده شده است. اعتبارسنجی شبیهسازی انجام شده توسط نرمافزار در بارهای عمودی و سرعتهای پیشروی مشابهی با شرایط آزمایشگاه حاکی از مطابقت نزدیک نتایج است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.