مقاله بررسی تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی : اداره کل راه و شهرسازی گیلان)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی : اداره کل راه و شهرسازی گیلان) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی : اداره کل راه و شهرسازی گیلان) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی : اداره کل راه و شهرسازی گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر عوامل بازاریابی درونی بر چابکی سازمانی (مطالعه موردی : اداره کل راه و شهرسازی گیلان) :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
پژوهش حاضر برای بررسی اثر عناصر بازاریابی درونی بر چابکی سازمانی در اداره کل راه و شهرسازی گیلان به عنوان بنگاهی خدماتی انجام و میخواهد مفهوم بازاریابی درونی را بعنوان عاملی موثر بر چابکی سازمانی بررسی وآزمون نماید. پرسشنامه از ادبیات پژوهش برگرفته ، برای اثبات روایی آن از نظر خبرگان استفاده گردیده است.روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی،جامعه آماری آن کارکنان سازمان فوق که با روش نمونه گیری تصادفی ۱۶۰ نفر آنها انتخاب و داده ها با نرم افزار SPSS تحلیل گردید. یافته های پژوهش حاکیست: بین بازاریابی درونی و چابکی سازمانی رابطه مثبت و معنی داری وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.