مقاله نیازسنجی آموزشی فرهنگیان و معتمدین بخش شیرین سو (همدان) در زمینه توسعه پایدار (با رویکرد زیست محیطی و گردشگری روستا) در سال ۱۳۹۳


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نیازسنجی آموزشی فرهنگیان و معتمدین بخش شیرین سو (همدان) در زمینه توسعه پایدار (با رویکرد زیست محیطی و گردشگری روستا) در سال ۱۳۹۳ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نیازسنجی آموزشی فرهنگیان و معتمدین بخش شیرین سو (همدان) در زمینه توسعه پایدار (با رویکرد زیست محیطی و گردشگری روستا) در سال ۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نیازسنجی آموزشی فرهنگیان و معتمدین بخش شیرین سو (همدان) در زمینه توسعه پایدار (با رویکرد زیست محیطی و گردشگری روستا) در سال ۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نیازسنجی آموزشی فرهنگیان و معتمدین بخش شیرین سو (همدان) در زمینه توسعه پایدار (با رویکرد زیست محیطی و گردشگری روستا) در سال ۱۳۹۳ :

تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
پژوهش از نوع کاربردی، توصیفی و تحلیلی و با هدف نیازسنجی آموزشی معتمدین و رهبران محلی ساکن روستا (فرهنگیان،دهیاران و شوراهای اسلامی) در زمینه گردشگری و زیست بوم پاک جغرافیای روستاهای بخش شیرین سو (از توابع استانهمدان) در سال ۱۳۹۳ انجام شد تا در برنامه ریزی آموزشی، ترویجی، حفظ فرهنگ، سنن و آداب بومی، حفظ محیط زیست پاکروستایی، امکان سنجی و توسعه گردشگری پایدار مورد استفاده قرار گیرد. ۱۳۵ نفر از فرهنگیان ساکن روستا (طبق جدولمورگان و کرجسی، ۱۹۷۰) به عنوان نمونه و ۷۰ نفر (به روش تمام شماری) از دهیاران و شوراهای روستایی بخش انتخابشدند. اولویت ها توسط پرسشنامه ۲۶ گویه ای روا و پایا (۰/۷۶= آلفا کرونباخ) بدست آمد و نتایج آمار استنباطی (آزمون F ، آزمونتک نمونه ای t ، ضریب همبستگی کرامر و پیرسون)، نشان از رابطه بین نیازهای آموزشی افراد با تعداد شرکت در جلسات، خواندنروزنامه، نشریات و ساعات استفاده از اینترنت (ADSL) بود. با توجه به نتایج آزمون F ، تفاوت معنیداری بین میانگین نیازهایآموزشی ۳ گروه مورد مطالعه مشاهده نگردید و این در حالی بود که بین نوع اولویت ها، تفاوت مشاهده گردید بطوریکه فرهنگیان،نیازهای فرهنگی- طبیعی و دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا، نیازهای اقتصادی- انسانی را اولویت آموزشی می دانستند. طبق آزمون تک نمونهای t ، میانگین کل نیازها بالاتر از متوسط فرضی ۳ بود که مبین توجه فوری به آموزش افراد ورفع نیازهای آموزشی است و با توجه به روابط همبستگی مثبت، برگزاری جلسات زیست محیطی و افزایش اشتراکات مجلات ونشریات (عمومی و تخصصی) و آموزش نحوه بهره مندی از انواع سایت های اینترنتی مرتبط (جغرافیا، گردشگری، محیط زیست و;) باید مورد توجه ویژه متولیان آموزش فرهنگیان، دهیاران، شوراها (آموزش و پرورش، بخشداری، جهاد کشاورزی و تعاونیروستایی) قرار گیرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.