مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر جذب وحفظ مشتریان جدید وطراحی وتبیین الگوی وفاداری (مطالعه موردی بانکهای سپه شهرستان کرمانشاه)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر جذب وحفظ مشتریان جدید وطراحی وتبیین الگوی وفاداری (مطالعه موردی بانکهای سپه شهرستان کرمانشاه) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر جذب وحفظ مشتریان جدید وطراحی وتبیین الگوی وفاداری (مطالعه موردی بانکهای سپه شهرستان کرمانشاه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر جذب وحفظ مشتریان جدید وطراحی وتبیین الگوی وفاداری (مطالعه موردی بانکهای سپه شهرستان کرمانشاه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل مؤثر بر جذب وحفظ مشتریان جدید وطراحی وتبیین الگوی وفاداری (مطالعه موردی بانکهای سپه شهرستان کرمانشاه) :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
جذب کردن مشتریان و حفظ آنها، مهمترین هدف برای سازمان ها در محیط پر چالش و رقابتی امروز است. هدف تحقیق حاضرعبارتست از، شناسایی عوامل مؤثر بر جذب و حفظ مشتریان جدید و طراحی و تبیین الگوی وفاداری در مشتریان شعب بانک سپهشهرستان کرمانشاه. این تحقیق توصیفی- تحلیلی و از نوع پیمایشی یا زمینه یابی، از نظر هدف هم کاربردی است. جامعه آماری اینتحقیق، شامل کلیه مشتریان بانکهای سپه شهرستان کرمانشاه است که حجم نمونه شامل ۳۷۵ نفر از مشتریانی است که با روشنمونه گیری تصادفی انتخاب شده اند. در این تحقیق رابطه بین تصویر سازمان و کیفیت خدمات بر وفاداری مشتریان که شامل (رابطهتصویر سازمان، ارزش ادراکشده؛ تصویر سازمان، قصدخرید؛ کیفیت خدمات، رضایتمندی؛ ارزش ادراکشده، قصد خرید؛ ارزشادراک شده، وفاداری؛ رضایتمندی، وفاداری؛ قصدخرید، رضایتمندی) مورد بررسی قرار گرفت. برای جمع آوری اطلاعات ازپرسشنامه محقق ساخته استفاده شده است که در بین مشتریانی که دارای حداقل یک حساب جاری، قرضالحسنه، پس انداز بوده اند،توزیع شد. روایی محتوایی پرسشنامه توسط اساتید راهنما و مشاور تأیید شد و پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخمورد تأیید قرار گرفت که این ضریب ۰/۹۲ بدست آمده است. داده های جمع آوری شده توسط نرم افزارLisrel مورد تحلیل قرار گرفت. در این راستا برای آزمون فرضیه ها از آزمون تحلیل عامل تأییدی و آنالیز مسیری استفاده شده است، برای رتبه بندی و قراردادنابعاد مدل به ترتیب اولویت در الگو، از آزمون فریدمن استفاده شده است. یافته های تحقیق حاکی از آن است که هر چه مشتریرضایت مندتر باشد احتمال وفادار شدنش هم بیشتر است. اگر ارائه خدمات از طرف سازمان با کیفیت تر باشد مشتریان بیشتر جذبسازمان می شوند و این به نوبه خود وفاداری را به وجود می آورد. همچنین ارزش ادراک شده مقدمه ای برای رضایتمندی و ایجادتصمیم برای مراجعه مجدد و وفاداری می شود و تصویر سازمان بر قصد مراجعه مجدد مشتریان تأثیر می گذارد و در نهایت وفاداریمشتریان را به وجود می آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.