مقاله شناسایی و تعیین ارتباط بین ابعاد شخصیت بیمه گذاران با تصمیم به خرید آنها از شرکتهای بیمه گر در شهر سنندج


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی و تعیین ارتباط بین ابعاد شخصیت بیمه گذاران با تصمیم به خرید آنها از شرکتهای بیمه گر در شهر سنندج دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و تعیین ارتباط بین ابعاد شخصیت بیمه گذاران با تصمیم به خرید آنها از شرکتهای بیمه گر در شهر سنندج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و تعیین ارتباط بین ابعاد شخصیت بیمه گذاران با تصمیم به خرید آنها از شرکتهای بیمه گر در شهر سنندج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و تعیین ارتباط بین ابعاد شخصیت بیمه گذاران با تصمیم به خرید آنها از شرکتهای بیمه گر در شهر سنندج :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف شناسایی و تعیین ارتباط بین ابعاد شخصیت بیمه گذاران باتصمیم به خرید آنها از شرکتهای بیمه گر طراحی و اجرا شده است به این منظور کلیه ی مشتریان شرکتهای بیمه سطح شهر سنندج به عنوان جامعه آماری لحاظ و مورد بررسی قرار گرفتند. پژوهش حاضر جزء پژوهش های توصیفی؛ از نوع همبستگی، از منظر هدف کاربردی به لحاظ شیوه یی گردآوری اطلاعات پیایشی، از نگر زمانی، مقطعی – عرضی و به طور مشخص، مبتنی بر مدل معادلات محتوایی است براین اساس برای سنجش مفاهیم اساسی پژوهش به ترتیب پرسشنامه های ابعاد شخصیت بیمه گذاران مدل گلدبرگ در قالب ابعاد: برونگرایی ثبات هیجانی، انعطاف پذیری، دلپذیر بودن و وظیفه شناسی، و پرسشنامه تصمیم به مدل کاتلر، در قالب ابعاد: تشخیص مسئله، جستجوی اطلاعات ارزیابی گزینه های موجود، تصمیم خرید، ارزیابی رفتار پس از خرید، به کار برده شد. نمونه آماری شامل ۳۸۴ نفر از مشتریان شرکتهای بیمه بوده و که از طریق نمونه گیری تصادفی ساده انتخاب شده اند. روایی آزمون نیز از دو روش اعتبار محتوا و اعتبار سازه با استفاده از روش تحلیل تأییدی، تأیید شد. یافته های نهایی پژوهش حاکی از وجود ارتباط معنی دار بین ابعاد شخصیت بیمه گذاران و ابعاد آن، باتصمیم به خرید آنها از شرکتهای بیمه گر در شرکتهای بیمه مورد مطالعه است. و همچنین بیشترین ار مربوط به بعد وظیفه شناسی که در بین پیش بینی های تصمیم به خرید دارا می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.