مقاله بررسی تاثیر میزان بروز احساسات مثبت مدیران بر تمایل کارکنان به کارآفرینی در آژانس های مسافرتی شهر مشهد (با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری اعتماد به نفس)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تاثیر میزان بروز احساسات مثبت مدیران بر تمایل کارکنان به کارآفرینی در آژانس های مسافرتی شهر مشهد (با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری اعتماد به نفس) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر میزان بروز احساسات مثبت مدیران بر تمایل کارکنان به کارآفرینی در آژانس های مسافرتی شهر مشهد (با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری اعتماد به نفس)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر میزان بروز احساسات مثبت مدیران بر تمایل کارکنان به کارآفرینی در آژانس های مسافرتی شهر مشهد (با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری اعتماد به نفس)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر میزان بروز احساسات مثبت مدیران بر تمایل کارکنان به کارآفرینی در آژانس های مسافرتی شهر مشهد (با در نظر گرفتن نقش تعدیل گری اعتماد به نفس) :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
امروزه شرایط محیطی و قواعد کسب و کار برای شرکت ها و سازمانها بحدی پیچیده، پویا و نامطمئن است که آنها دیگر قادرنیستند با اقداماتی همچون: تغییر ساختارها، روشها و یا اتکاء به خلاقیت عده ای معدود در سازمان، دوام و بقای بلند مدت خودرا تضمین کنند. سازمانها باید شرایطی را مهیا سازند تا فرهنگ کارآفرینی را در سازمان خود نهادینه کنند. کارآفرینی سازمانیمی تواند ارزش شرکت را ارتقاء دهد شرکتی که رفتار کارآفرینانه را در پیش می گیرد، نسبت به تغییرات بازار و محیط ازحساسیت و پاسخگوئی بیشتری برخوردار است. پاسخگوئی به فرصت ها، شرط لازم و پیش زمینه ی رسیدن به موفقیت و رشداست. هدف از این مطالعه، بررسی تاثیر میزان بروز احساسات مثبت مدیران بر تمایل کارکنان به کارآفرینی در آژانس های مسافرتیشهر مشهد می باشد، روش مورد استفاده در این پژوهش، به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش توصیفی – پیمایشی می باشدبه منظور آزمون فرضیه ها از پرسشنامه ای شامل ۲۶ سوال استفاده گردید. از آنجا که جامعه آماری تحقیق مشخص و محدودبود (آژانس های مسافرتی شهر مشهد) ولی به علت پراکندگی و ندرتا غیر فعال بودن از نمونه گیری در دسترس برای جمع آوریداده ها استفاده شد. واکاوی داده ها از طریق نرم افزارهای آماری SPSS 18 و SMART PLS انجام پذیرفت. در نهایت یافته های پژوهش نشان داد، بین بروز احساسات مثبت و تمایل به کارآفرینی رابطه مثبتی وجود دارد و همچنین بین اعتماد به نفسکارکنان و تمایل به کارآفرینی نیز رابطه معناداری می باشد، ولی نقش تعدیل گری اعتماد به نفس در رابطه با بروز احساساتمثبت و تمایل به کارآفرینی رد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.