مقاله تاثیر استفاده از ابزارهای ارتباطی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی بر پیشرفت تحصیلی و میزان درگیری یادگیرنده


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاثیر استفاده از ابزارهای ارتباطی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی بر پیشرفت تحصیلی و میزان درگیری یادگیرنده دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاثیر استفاده از ابزارهای ارتباطی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی بر پیشرفت تحصیلی و میزان درگیری یادگیرنده  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاثیر استفاده از ابزارهای ارتباطی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی بر پیشرفت تحصیلی و میزان درگیری یادگیرنده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاثیر استفاده از ابزارهای ارتباطی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی بر پیشرفت تحصیلی و میزان درگیری یادگیرنده :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
امروزه با افزایش وسایلارتباطی و تاثیر آن ها بر یادگیری، فضای آموزشی درحال تغییر است. هدف پژوهش حاضرتاثیراستفاده از ابزارهای ارتباطی مبتنی بر نظریه ارتباط گرایی بر پیشرفت تحصیلی و میزان درگیری یادگیرنده بود. جامعه آماری پژوهش، دانش آموزان پایه دوم مقطع دبیرستان منطقه ۳ شهرتهران بود. روش نمونه گیری در این پژوهش نمونه گیری دردسترس بود و دوکلاس ۵۱ نفره گروه آزمایشو گروه گواه را تشکیل دادند. این تحقیق براساس طرح شبه تجربی، پیش آزمون، پس آزمون و پیگیری باگروه گواه بود. گروه آزمایش در معرض آموزرش با وبسایت برای درس شیمی قرارگرفت و گروه گواه به روش سنتی به آموزش درس شیمی ادامه دادند. طول مدتآموزش سه روز درهفته به صورت مداوم دریک ترم تحصیلی بود. ابزارگردآوری داده های آزمون زمینه یاب درگیری دانش آموز دردبیرستان و پرسشنامه محقق ساخته برای درس شیمی بود. برای تحلیل داده ها از آزمون تحلیل واریانس با اندازه گیری های مکرراستفاده شد. نتایج به دست آمده نشاندهنده تفاوت معنادار نمره های دانش آموزان بین بازه های متفاوت زمان اندازه گیری درگروه آزمایش و ثبات یادگیری است. بنابراین نتایج، آموزش بااستفاده از ابزارهای ارتباطی علاوه برتفاوت معنادار با روش آموزش سنتی، اثری مثبت ومعنادار بریادگیری درس شیمی دارد اما طبق نتایج، تفاوت معناداری در درگیری دانش آموزان در دوگروه مشاهده نشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.