مقاله رابطه بهرهمندی از شبکه های اجتماعی و ارزشهای فرهنگی- اجتماعی دانشجویان (نمونه موردی: دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه بهرهمندی از شبکه های اجتماعی و ارزشهای فرهنگی- اجتماعی دانشجویان (نمونه موردی: دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی) دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بهرهمندی از شبکه های اجتماعی و ارزشهای فرهنگی- اجتماعی دانشجویان (نمونه موردی: دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بهرهمندی از شبکه های اجتماعی و ارزشهای فرهنگی- اجتماعی دانشجویان (نمونه موردی: دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بهرهمندی از شبکه های اجتماعی و ارزشهای فرهنگی- اجتماعی دانشجویان (نمونه موردی: دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی) :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
شبکه های مجازی به عنوان یکی از جدیدترین فناوری در زمینه ارتباطات جمعی، ارائه دهندگان فضای جهانی در حوزه های متعدد اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی هستند که به کاربران برای حفظ روابط اجتماعی موجود، پیدا کردن دوست جدید، تغییر و تکامل سایت ها و شرکت و سهیم شدن در تجربه ها کمک می کنند و زمینه عضویت، فعالیت و مشارکت هدفمند کاربران را فراهم می آورند. یکی از تأثیراتی که شبکه های اجتماعی بر کاربران می گذارند تغییر در نگرش آنان به مسائل اجتماعی و ارزشهای اجتماعی- فرهنگی آنان است. در این پژوهش با استفاده از پرسشنامه به بررسی تأثیرات شبکه های اجتماعی مجازی بر ارشهای فرهنگی-اجتماعی دانشجویان دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه علامه طباطبائی پرداخته شده است. جامعه آماری ۱۲۶۰ نفر بوده که نمونه آماری بر اساس فرمول کوکران ۲۹۳ نفر انتخاب شد و برای پرهیز از خطای ناشی از پرسشنامه های ناقص ۳۰۰ نفر مورد پرسش قرار گرفتند که نهایتاً کل ۳۰۰ نفر در ارزیابی لحاظ شدند. نتایج توصیفی نشان می دهد که ضریب نفوذ شبکه های اجتماعی بین دانشجویان حدود ۷۹درصد است و حضور دختران و پسران دانشجو در شبکه های اجتماعی تقریباً یکسان است. نتایج تحلیلی نشان می دهد که همبستگی ضعیفی بین تنوع اهداف در استفاده از شبکه های اجتماعی، دایره دوستان و تنوع فعالیت های افراد با متغیرهای وابسته (فردگرایی، نگرش به رابطه با جنس مخالف، پایبندی به باورهای دینی) وجود دارد. نبود همبستگی قوی بین استفاده از شبکه های اجتماعی به عنوان متغیر مستقل با ارزشهای فرهنگی به عنوان متغیر وابسته مؤید نظریه انگلهارت مبنی بر موقتی بودن تفاوت های ارزشی فرهنگی – اجتماعی محیط دانشجویی است. و انتظار می رود دانشجویان با خروج از دانشگاه به ارزشهای محیط اجتماعی خود بیشتر نزدیک شودند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.