مقاله بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ادراک شده و اعتماد مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ادراک شده و اعتماد مشتریان دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ادراک شده و اعتماد مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ادراک شده و اعتماد مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ادراک شده و اعتماد مشتریان :
تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
مقدمه: اعتماد مشتری یعنی طرفداری از منافع بلندمدت مشتری و وفاداری به ایجاد تعهد در مشتری برای انجام معامله با سازمان خاص و خرید کالاها در آینده به شمار می اید، لذا هدف این تحقیق بررسی رابطه بین ارزش ویژه برند ادراک شده و اعتماد مشتریان می باشد. روش بررسی: این مطالعه از لحاظ ماهیت و اهداف از نوع کاربردی است. از لحاظ روش جمع آوری اطلاعات برای آزمون فرضیه ها از نوع توصیفی و همبستگی بوده و جامعه آماری پژوهش که معیار ورود را دارند، کلیه بیمه گذاران شرکتهای بیمه ایران و آسیا در استان گلستان ونمونه آماری به تعداد ۴۳۰ نفر می باشند. یافته ها : این تحقیق نشان می دهد که ارزش ویژه برند ادراک شده با اعتماد رابطه مثبت وجود دارد. در مورد فرضیه اول همبستگی ۰/۸۹ بدست آمده که این میزان همبستگی مثبت و میزان P-VALUE حاصل شده ۰/۰۰۰=SIG رابطه مثبت بین دو متغیر را نشان می دهد. بنابراین فرضیه های اول و دوم تحقیق در سطح اطمینان ۰/۹۹ مورد تأیید قرار گرفت.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.