بررسی فناوری WPF
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی فناوری WPF دارای ۸۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی فناوری WPF کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : به همراه پروژه یک فایل پاورپوینت دارای ۲۳ اسلاید ارسال خواهد شد
بخشی از فهرست مطالب پروژه بررسی فناوری WPF
فصل اول مقدمه ای بر تکنولوژی
Windows Presentation Foundation
تکنولوژیهای جدید داتنت
مشکلات تکنولوژیهای قبل در شخصیسازی ابزارها
درک گرافیک ویندوز
Directx موتور گرافیکی جدید
درجهبندیهای WPF
عدم وابستگی WPF به رزولوشن
معماری WPF
ساختار سلسله مراتبی آبجکتها در WPF
فصل دوم زبان XAML
طراحی واسطهای گرافیکی کاربر قبل از WPF
کاربردهای مختلف XAML
ساختار فایلهای XAML
شکل ساده یک سند XAML
فضای نامها در XAML
خواص و رویدادها در XAML
کامپایل XAML به فایل های BAML تزریق شونده به اسمبلیها
فصل سوم چیدمان طراحی کنترلها
ایجاد برنامههای WPF
چیدمان عناصر در WPF
کنترل های کانتینر (ContainerControls)
مفهوم Content در WPF
کنترل Expander
فصل چهارم نتیجهگیری
مزایای WPF
معایب WPF
چشم انداز
نتیجهگیری
منابع
فهرست شکلها
فصل اول مقدمه ای بر تکنولوژی
Windows Presentation Foundation
شکل۱-۱)نمونه پیاده سازی یک دستور چهار شرطی در سیستم WF
شکل۱-۲ )کنترل منویی
شکل۱-۳ )معماری WPF
شکل۱-۴ )ساختار سلسله مراتبی آبجکت هایمختلف را در تکنولوژی WPF
فصل دوم زبان XAML
شکل۲-۱)یک نمونه از آبجکت TextBoxکه تعدای خواص آن از جمله رنگی بهعنوان پس زمینه و رنگ پیش زمینه و .. تعریف شده است
شکل۲-۲ )در این شکل ظاهر TextBox باتغییر خاصیت BackGround و ForeGround تغییر کرده است
شکل۲-۳)وجود گزینه دیگری با عنوان را نشان میدهد که باانتخاب آن می توانید، یک رویداد جدید برای کنترل مورد نظر ایجاد کنید
شکل۲-۴)نحوه تعریف یک رویداد کلیک برای یک Button
شکل۲-۵)نحوه رفتن به یک رویداد از قبل تعریف شده
فصل سوم چیدمان طراحی کنترلها
شکل۳-۱) ایجاد یک پروژه WPF
شکل۳-۲)نتیجه حاصل ازایجاد یک پروژه WPF Application
شکل۳-۳ )نمونه ای از یکعنصر ToolTip
شکل۳-۴)سلسله مراتب ارثبری کنترلهای کانتینر وکنترلهای محتوا
شکل۳-۵ )نمایش عکس بعنوان محتوای یک Button
فصل چهارم نتیجهگیری
شکل۴-۱) نمای ظاهری یاهو مسنجر جدید ویژه سیستم عامل ویستا
چکیده – به طور کلی برنامه های ویندوزی از دو امکان، توابع User32 و GDI/GDI+ برای ترسیم عناصر گرافیکی استفاده میکنند. شرکت مایکروسافت به دلیل محدودیت هایی که در هر یک از دوبخش فوق، وجود داست، اقدام به ایجاد کتابخانه سطح بالایی به نام DirectX کرد. این ابزار با بهره گیری از توان کارت های گرافیکی با بهره بری بالا، حداکثر توان آن را برای ایجاد گرافیک های قوی به کار میبرد. اما به دلیل برقراری ارتباط مشکل با آن و نیاز به کد نویسی های زیاد، این ابزار بیشتر در تهیه بازی ها و برنامه های گرافیکی مورد استفاده قرار گرفت و جایگاه زیادی در توسعه برنامه های تجاری پیدا نکرد. تکنولوژی WPF یا Avalon یک زیر سیستم گرافیکی لحاظ شده در دات نت ۳.۰ به بالا است که باعث جداسازی ساختار UI از منطق Business Logic میگردد. معادل آن (زیر مجموعه ای از آن) در وب هم مورد استفاده قرار میگیرد با نامWPF/E )با نام رمز(SilverLight و تمامی این مشکلات را مرتفع کرده. WPF از تمامی قدرت DirectX جهت ایجاد گرافیک های ۲ بعدی و ۳ بعدی استفاده میکند. همچنین ابزار های بسیاری را جهت طراحی کردن در اختیار شما قرار میدهد.[saf]
کلید واژه – BAML ،Directx ،GDI ،WPF ،XAML
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.