مقاله آنالیز کارویژه ها، معیارها، فرآیندها، نقش و جایگاه مدیریت کیفیت فراگیر و مبانی موثر در طراحی و ارزیابی مدل کیفیت، به منظور دستیابی به موفقیت پایدار سازمان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله آنالیز کارویژه ها، معیارها، فرآیندها، نقش و جایگاه مدیریت کیفیت فراگیر و مبانی موثر در طراحی و ارزیابی مدل کیفیت، به منظور دستیابی به موفقیت پایدار سازمان دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله آنالیز کارویژه ها، معیارها، فرآیندها، نقش و جایگاه مدیریت کیفیت فراگیر و مبانی موثر در طراحی و ارزیابی مدل کیفیت، به منظور دستیابی به موفقیت پایدار سازمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله آنالیز کارویژه ها، معیارها، فرآیندها، نقش و جایگاه مدیریت کیفیت فراگیر و مبانی موثر در طراحی و ارزیابی مدل کیفیت، به منظور دستیابی به موفقیت پایدار سازمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله آنالیز کارویژه ها، معیارها، فرآیندها، نقش و جایگاه مدیریت کیفیت فراگیر و مبانی موثر در طراحی و ارزیابی مدل کیفیت، به منظور دستیابی به موفقیت پایدار سازمان :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
امروزه ، کیفیت جزء لاینفک زندگی انسانهاست و بدون آن، رضایت فراهم نخواهد شد. در بعدعرضه و تولید نیز، بدون کیفیت، رقابت پذیری میسر نمی باشد. بنابراین نمی توان نسبت به مساله کیفیت، بی تفاوت و یا کم اهمیت بود. توجه به کیفیت، در ابعاد گوناگون موجب خلق مزیت است. امروزه، موفقیت اقتصادهای ملی، تابعی از وجود سازمانهای موفق اقتصادی است و بزرگترین سرمایه سازمان ها نیز، نیروهای انسانی آنهاست. میزان موفقیت هر سازمانی به میزان رقابت پذیری آنها وابسته است. رقابت پذیری، نیازمند برنامه ریزی صحیح و همه جانبه برای استقرار سیستمهای مدیریتی به منظور ارتقاء بهره وری و کیفیت محصولات و خدمات سازمانهاست. مواردی که طراحی مدل ملی کیفیت بر آنها تاکید دارد عبارتند از: تعادل در منافع ذینفعان، مدیریت راهبردی کیفیت محصول، فرآیند گرایی، تضمین کیفیت، مشتری مداری، مدیریت زنجیره تامین، یادگیری و توانمند سازی، بهره وری در مصرف منابع، طراحی و تکوین تفصیلی محصول، فرآیندهای ساخت و تولید و تحویل محصول، خدمات و پشتیبانی پس از فروش و ; .نظامهای جوایز کیفیت و سر آمدی کسب و کار در هر جامعه ای که شکل گرفته اند، با خود ارمغانی چون پیشرفت و بهبود به همراه داشته اند. موفقیت سازمان، منتج از توانایی سازمان در دستیابی به اهداف بلند مدت، با توجه به نیازها و انتظارات ذینفعان سازمان میباشد و در این راه استقرار مدیریت کیفیت بصورت جامع و فراگیر برای شکل گیری کیفیت محصول، یک ضرورت است. این مقاله، ضمن بررسی و تدقیق موارد مذکور در فوق، به آنالیز کارویژه ها، معیارها، فرآیندها، نقش و جایگاه مدیریت کیفیت فراگیر همراه با تمرکز بر مبانی موثر در طراحی و ارزیابی مدل کیفیت بمنظور دستیابی به موفقیت و توسعه پایدار سازمان و رکتهای ذیربط می پردازد. همچنین، در این مقاله، مواردی نظیر: فواید و اصول مدیریت کیفیت برای سازمانها، موارد مورد تاکید در طراحی مدل ملی کیفیت، سطوح کیفیت بر اساس بلوغ سازمانها، معیارهای مدل ملی کیفیت، موفقیت و توسعه پایدار سازمان و ; نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.