بررسی دولت الکترونیک و راهکار های آن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۳۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی دولت الکترونیک و راهکار های آن دارای ۷۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی دولت الکترونیک و راهکار های آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه بررسی دولت الکترونیک و راهکار های آن

مقدمه

وجوه و راهکارهای دولت الکترونیک

تحقق دولت الکترونیک

پیاده سازی دولت الکترونیک

مشکلات دولت الکترونیک

اشنایی با راهکارهای پیاده سازی

شهر الکترونیک

پیاده سازی شهر الکترونیک

مدلهای پیاده سازی دولت الکترونیک

جامعه اطلاعاتی  دولت الکترونیک

دولت الکترونیک در ایران

استقرارو نماد دولت الکترونیک

استراتژی استقرار دولت الکترونیک

حکومت داری مطلوب

خدمات تامین اجتماعی الکترونیکی

محدودیت های بیمه الکترونیک

اشنایی با e-insurance

بیمه سنتی و مدرن الکترونیکی

بزرگترین مراکز الکترونیکی در جهان

شیوه استاندارد  رمز دار SSL

مقاله ایرج نظافتی

چشم انداز دولت الکترونیک در مالزی

نمودار

راهبرد های دولت الکترونیک

جایگاه دولت الکترونیک در جهان با تاکید بر ایران

ضرورت پیدایش دولت الکترونیک

تجارت الکترونیک در کشورهای در حال توسعه

فرصت ها و موانع با رسم نمودار

منابع

 

مقدمه:
دولت الکترونیکی را می توان چنین تعریف کرد : به کارگیری فناوری اطلاعات در بخش های مختلف دولت به منظور افزایش بهره وری و ارتقا سطح خدمات رسانی . مهم ترین نتیجه این امر ، افزایش رضایت مردم خواهد بود به شرطی که پیاده سازی دولت الکترونیکی به طور صحیح و با موفقیت صورت گیرد . به عبارت دیگر ، دولت الکترونیکی با این که می تواند یک گام اساسی برای دولت ها باشد ، چالش برانگیز نیز است . اگر دولت ها نتوانند خدمات الکترونیکی را به صورت یکنواخت و قابل دسترس ، در اختیار عموم افراد جامعه قرار دهند ، دولت الکترونیکی منجر به شکاف طبقاتی بیش تر در جامعه و در نهایت نارضایتی مردم ، و افزایش مشکلات خواهدشد . البته این به مفهوم انکار دولت الکترونیکی نیست بلکه تاکیدی است بر برنامه ریزی دقیق تر برای این امر مهم ، که در عصر دیجیتال اجتناب ناپذیر به نظر می رسد . در این نوشتار سعی شده است که مبانی دولت الکترونیکی و اهمیت آن به بحث گذارده شود..

 

بخشی از منابع و مراجع پروژه بررسی دولت الکترونیک و راهکار های آن
۱ – KELLY, CAROL(2003). “ELECTRONIC GOVERNMENT STRATEGIES”. A META GROUP, ADVISORY SERVICE.
۲ – TAMBOURIS, E, S. GORILAS AND G. BOUKIS (2003). “INVESTIGATION OF LECTRONIC GOVERNMENT”. ARCHETYPON S.A.. ATHENS, GREECE.
۳ – BURKE, EDMUND (2000). “DIGITAL GOVERNMENT: THE NEXT STEP TO REENGINEERING THE FEDERAL GOVERNMENT”. ROADMAP FOR E-GOVERNMENT IN THE DEVELOPING WORLD. APRIL 19.
۴ – PACIFIC COUNCIL ON INTERNATIONAL POLICY (PCIP) (2003). “WORKING GROUP ON ELECTRONIC GOVERNMENT IN THE DEVELOPING WORLD”. ROADMAP FOR E-GOVERNMENT IN THE DEVELOPING WORLD, APRIL 19.
۵ -LAYNE. KAREN AND JUNG WOO LEE (2001). “DEVELOPING FULLY FUNCTIONAL: A FOUR STAGE MODEL”. GOVERNMENT INFORMATION QUARTERLY. VOL.18.
۶ – RONAGHAN, STEPHEN A. (2002). “BENCHMARKING E-GOVERNMENT: A GLOBAL PERSPECTIVE. ASSESSING THE PROGRESS OF THE UN MEMBER STATES”. UNITED NATIONS DIVISION FOR PUBLIC ECONOMICS AND PUBLIC ADMINISTRATION – AMERICAN SOCIETY FOR PUBLIC ADMINISTRATION. NEW YORK. MAY.Available by: http://www.unpan.org/e-government/benchmarking20% E-gov 20% 2001.pdf.
۷ – BAUM, C.AND A. DI MAIO (2000). “GARTNER’S FOUR PHASES OF E-GOVERNMENT ODEL”. TUTORIALS, RESEARCH NOTE, NOVEMBER 21. Available by: http://aln. Hha.dk/ifi/hdi/ 2001/itstrat/ download/ gartner egovernment pdf.
۸ – GHASEMZADEH, FEREIDOUN AND HOUSEIN SAFARI (2003). “TRANSITION TO ELECTRONIC GOVERNMENT: A PLAN FOR IRAN”. SHARIF UNIVERSITY OF TECHNOLOGY, SPRING.
۹ – EDMISTON, KELLY D. (2003). “STATE AND LOCAL E-GOVERNANCE: PROSPECTS AND CHALLENGES”. AMERICAN REVIEW OF PUBLIC ADMINISTRATION, VOL.33, NO.1, MARCH.
۱۰ – DELOITTE RESEARCH (2000). “AT THE DAWN OF E-GOVERNMENT: THE CITIZEN AS CUSTOMER”. APRIL 23Available by: http://www.deloitte.com.
۱۱ – NEVADA STATE GOVERNOR’S OFFICE (2000). “PRESS RELEASE DATED”. MARCH 8.Available by: http://egov.state. Nv.us/ execordsilvers. Htm.
۱۲ – U.S. GENERAL SERVICES ADMINISTRATION, INTERGOVERNMENTAL ADVISORY BOARD (1999). “INTEGRATED SERVICE DELIVERY: GOVERNMENTS USING TECHNOLOGY TO SERVE THE CITIZEN”. GENERAL SERVICES ADMINISTRATION OFFICE OF INTERGOVERNMENTAL SOLUTIONS, WASHINGTON, DC.Available by:http://policyworks.gov/ intergov/ reportsframe.html.
۱۳ – HO, A, T.(2002). “REINVENTING LOCAL GOVERNMENTS AND THE EGOVERNMENT INITIATIVE”. PUBLIC ADMINISTRATION REVIEW, NO.62.
http://www.itiran.com/docs/72.htm
http://sdp.co.ir/index.php?option=com_content&task=view&id=17
http://ecmanagement.blogfa.com/post-17.aspx
 

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.