مقاله تاگوچی- AHP ، چارچوبی نوین در جهت اولویت بندی مولفه های کیفیت خدمات دانشگاهی(مورد مطالعه: دانشکده ی مدیریت، اقتصاد و حسابداری دانشگاه یزد)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تاگوچی- AHP ، چارچوبی نوین در جهت اولویت بندی مولفه های کیفیت خدمات دانشگاهی(مورد مطالعه: دانشکده ی مدیریت، اقتصاد و حسابداری دانشگاه یزد) دارای ۱۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تاگوچی- AHP ، چارچوبی نوین در جهت اولویت بندی مولفه های کیفیت خدمات دانشگاهی(مورد مطالعه: دانشکده ی مدیریت، اقتصاد و حسابداری دانشگاه یزد)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تاگوچی- AHP ، چارچوبی نوین در جهت اولویت بندی مولفه های کیفیت خدمات دانشگاهی(مورد مطالعه: دانشکده ی مدیریت، اقتصاد و حسابداری دانشگاه یزد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تاگوچی- AHP ، چارچوبی نوین در جهت اولویت بندی مولفه های کیفیت خدمات دانشگاهی(مورد مطالعه: دانشکده ی مدیریت، اقتصاد و حسابداری دانشگاه یزد) :

تعداد صفحات:۱۸
چکیده:
امروزه خدمات به سرعت در حال گسترش اند و تمرکز سازمان های ارائه دهنده ی خدمت، بر پایه بهبود کیفیت استوار می باشد. هدف اصلی جوامع امروز، پرورش نیروی انسانی است که با تکیه بر کسب دانش و مهارت های لازم، جامعه ی خود را در جهت توسعه ی هرچه بیشتر یاری کند. با عنایت به این که دانشگاه مهد پرورش نیروی جوان و مستعد کشور است، اهمیت ارائه ی خدمات با کیفیت در این نهاد مقدس، غیرقابل انکار می باشد. از این رو، در مطالعه ی حاضر تلاش شد تا با در نظر داشتن ابعاد مدل هدپرف که به طور خاص کیفیت خدمات دانشگاه را هدف قرار می دهد و همچنین با استفاده از نظر خبرگان دانشگاهی، مولفه های موثر بر کیفیت خدمات آموزشی شناسایی شده و سپس با به کارگیری روش طراحی آزمایشات تاگوچی مهمترین مولفه های کیفی در خدمات آموزشی معرفی شود. نتایج حاکی از آن است، عامل مناسب بودن نحوه ی تدریس اساتید بیش از دیگر عوامل بر کیفیت خدمات آموزشی و جلب رضایت دانشجویان تاثیر می گذارد و عوامل دارا بودن کادر آموزشی مجرب، به روز بودن و کاربردی بودن محتوای آموزشی، وجود امکانات فیزیکی و تسهیلات رفایی، وجود امکانات کمک آموزشی، ارائه ی خدمات اداری مناسب و تضمین آینده ی شغلی برای دانشجویان به ترتیب، در اولویت های بعدی اهمیت قرار می گیرند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.