مقاله تأثیر چند رسانه ای های آموزشی بر میزان یادگیری درس علوم دانش آموزان پسر سال سوم ابتدایی


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
8 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تأثیر چند رسانه ای های آموزشی بر میزان یادگیری درس علوم دانش آموزان پسر سال سوم ابتدایی دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر چند رسانه ای های آموزشی بر میزان یادگیری درس علوم دانش آموزان پسر سال سوم ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر چند رسانه ای های آموزشی بر میزان یادگیری درس علوم دانش آموزان پسر سال سوم ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر چند رسانه ای های آموزشی بر میزان یادگیری درس علوم دانش آموزان پسر سال سوم ابتدایی :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر چند رسانه ای های آموزشی در میزان یادگیری درس علوم دانش آموزان پسر پایه سوم ابتدایی انجام شده است. نمونه آماری بر جامعه آماری منطبق بوده و شامل تمامی دانش آموزان پسر مشغول به تحصیل در مدارس دولتی پسرانه شهر کرج در سال تحصیلی ۹۰ ۰۹ می باشد. این پژوهش کاربردی و از نوع آزمایشی بوده که با دو گروه کنترل و آزمایش به اجرا در آمد. آموزش در گروه آزمایش با استفاده از چند رسانه ای طراحی شده و در گروه کنترل بدون استفاده از چند رسانه ای (به شیوه سنتی) انجام شد تا تاثیر متغیر مستقل بر متغیر وابسته مورد بررسی قرار گیرد. در این پژوهش از طرح پیش آزمون، پس آزمون با گروه کنترل استفاده شد. ضمنا از آزمون t مستقل برای محاسبات آمار استنباطی استفاده گردید. برای انجام پژوهش ابتدا از هر دو گروه پیش آزمون گرفته شد، نتایج نمرات پس از بررسی به وسیله آزمون t نشان داد که بین دو گروه از نظر دانش و معلومات تفاوت معنی داری وجود ندارد. سپس آموزش در گروه آزمایش با استفاده از چند رسانه ای طراحی شده و در گروه کنترل بدون استفاده از چند رسانه ای (به شیوه سنتی) انجام شد؛ نتایج نمرات پس از بررسی به وسیله آزمون t نشان داد که بین نمرات دو گروه آزمایش و کنترل تفاوت معنی داری وجود دارد. لذا نتایج حاصل از این پژوهش این فرضیه که استفاده از چند رسانه ای های آموزشی در میزان یادگیری درس علوم دانش آموزان پسر پایه سوم تاثیر مثبت دارد را تایید کرد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.