مقاله با لحاظ کردن دوسازه پیشرفت تحصیلی وعزت نفس دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله با لحاظ کردن دوسازه پیشرفت تحصیلی وعزت نفس دانش آموزان دارای ۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله با لحاظ کردن دوسازه پیشرفت تحصیلی وعزت نفس دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله با لحاظ کردن دوسازه پیشرفت تحصیلی وعزت نفس دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله با لحاظ کردن دوسازه پیشرفت تحصیلی وعزت نفس دانش آموزان :

تعداد صفحات:۲
چکیده:
پیداکردن مسیرهای نووبازکردن راه های تازه نیازبه همت وتلاشی وافرداردو مستلزم اعتقادی وباوری راسخ است تاناملایمات راه راهموار نماید. روش میزان که روشی نوگرایانه مبتنی برروش یادگیری اکتشافی است ( که به اختصار روش میزان نامیده می شود ودرمجتمع آموزشی هدایت میزان معمول است ) درآموزش ابتدایی ، روشی خلاق وپویا ومبتنی برجهت گیری های تعاملی ومشارکتی دانش آموزان است. پشتوانه های نظری آن متوجه نظریات یادگیری اکتشافی ، علی الخصوص یادگیری اکتشافی هدایت شده است که لئو ویگوتسکی اندیشمند تربیتی روسی آن رامطرح کرده است .روش میزان نه روش ویگوتسکی است بلکه روشی اکتشافی است که بابوم ایرانی انطباق یافته است . پژوهش حاضردرصددبوداثربخشی این روش آموزشی راروی دانش آموزان میزان درمقایسه با دیگردانش آموزان مدارس غیردولتی تهران مورد بررسی قرادهدکه نتایج آن مبین معتبرو قابل اعتنا بودن این روش آموزشی است. این پژوهش پنج مولفه روان شناختی پشرفت تحصیلی ، عزت نفس، مهارت هاتی اجتماعی ، پرخاشگری وخلاقیت راموردتوجه قرادادودانش آموزان میزانی با دیگردانش آموزان تهرانی مقایسه شدند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.