مقاله مدیریت دانش مشتری


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدیریت دانش مشتری دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدیریت دانش مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدیریت دانش مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدیریت دانش مشتری :

تعداد صفحات:۱۳
چکیده:
دانش مشتری درموفقیت شرکت ها به عنوان منبع مهم استراتژیکی درنظر گرفته می شود از این رو شرکت هایی که دانش پیشرفته تری دراختیار دارند می توانند محصولات خود را سریعتر ارزان تر و با کیفیت بالاتری نسبت به شرکت های رقیب ارایه دهند و همچنینبه یک مزیت رقابتی دست یابند اما یکی از بارزترین موانع درکسب مزیت رقابتی این است که چگونه از دانش پردازش شده توسط سازمان حداکثر استفاده به عمل آیند درحوزه مدیریت ارتباط با مشتری مساله اصلی برای بدست آوردن دانش مشتری درک و عملیاتی ساختن اطلاعات مشتری است تلفیق و ادغام مدیریتدانش ومدیریت ارتباط با مشتری که منجر به مدیریت دانش می شود می تواند برای هردوحوزه مدیریتی سودمندواقع شده و خود رهیافتی جدید درقلمرو مفاهیم مدیریتی قلمداد شود ما دراین مقاله ابتدا به معرفی رویکرد مدیریت دانش مشتری و درادامه مدلها و رویکردهای مختلف که دراین زمینه ارایه شده را بررس می کنیم

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.