مقاله بررسی تأثیر عوامل سازمانی مؤثر بر پذیرش استفاده از نیروگاههای تولیدهمزمان برق و حرارتCHP مولدهای مقیاس کوچک) توسط مصرف کنندگان سازمانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تأثیر عوامل سازمانی مؤثر بر پذیرش استفاده از نیروگاههای تولیدهمزمان برق و حرارتCHP مولدهای مقیاس کوچک) توسط مصرف کنندگان سازمانی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تأثیر عوامل سازمانی مؤثر بر پذیرش استفاده از نیروگاههای تولیدهمزمان برق و حرارتCHP مولدهای مقیاس کوچک) توسط مصرف کنندگان سازمانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تأثیر عوامل سازمانی مؤثر بر پذیرش استفاده از نیروگاههای تولیدهمزمان برق و حرارتCHP مولدهای مقیاس کوچک) توسط مصرف کنندگان سازمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تأثیر عوامل سازمانی مؤثر بر پذیرش استفاده از نیروگاههای تولیدهمزمان برق و حرارتCHP مولدهای مقیاس کوچک) توسط مصرف کنندگان سازمانی :
تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
در این تحقیق هدف بررسی تأثیر عوامل سازمانی مؤثر بر پذیرش استفاده از نیروگاههای تولید همزمان برق و حرارتCHP مولدهای مقیاس کوچک) توسط مصرف کنندگان سازمانی است. عوامل سازمانی شامل هفت متغیر ارزش های سازمانی، ادراک، نمایندگان سازمان، اهداف و وظایف سازمان، تکنولوژی، ساختار سازمانی و منابع سازمانی است. این تحقیق از نظر هدف کاربردی، از نظر روش توصیفی – پیمایشیاست. ابزار جمع آوری اطلاعات پرسشنامه ای است که توسط محقق تهیه شده است. پرسشنامهها بر اساس مطالعات تئوریکی و طیف شش گزینه ای لیکرت تهیه شد. روایی محتوایی پرسشنامه از نظر اساتید و کارشناسان مثبت ارزیابی گردید. پایایی پرسشنامه نیز بااستفاده از ضریب آلفای کرونباخ به میزان۰/۹۵۵محاسبه شد. با استفاده از آمار توصیفی و روشهای استنباطی (روش تحلیل همبستگی) تجزیه و تحلیل شد. نتایج بهدست آمده از این تحقیق نشان داد که: ۱ کلیه متغیرهای عوامل سازمانی فوق الذکر بر بر پذیرش استفاده از نیروگاههای تولید همزمان برق و حرارت CHP مولدهای مقیاس کوچک) توسط مصرف کنندگان سازمانی موثر هستند. ۲ ترتیب اهمیت و اثرگذاری عوامل سازمانی به صورت منابع سازمانی، اهداف و وظایف سازمانی، ادراک، نمایندگان سازمان، تکنولوژی، ارزشهای سازمانی و ساختار سازمانی است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.