پروژه راهسازی در استان گیلان
توجه : این پروژه به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد
پروژه راهسازی در استان گیلان دارای ۱۷۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پی دی اف پروژه راهسازی در استان گیلان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
بخشی از فهرست مطالب پروژه پروژه راهسازی در استان گیلان
صورت پروژه
(۱- فصل اول: مطالعات عمومی (
-۱-۱ شناسایی مسیر
۲-۱ برسی وضعیت راه ها در استان گیلان
۱ 3 موقعیت جغرافیایی استان گیلان
-۴-۱ تقسیمات کشوری استان گیلان
۵-۱ – آب و هوای منطقه مورد مطالعه
-۶-۱ مطالعات زلزله شناسی و گسل
-۷-۱ منابع آب گیلان
-۸-۱ بررسی جغرافیایی روند تحولات جمعیت در شرق گیلان
-۹-۱ وضعیت جهانگردی در گیلان
-۱۰-۱ توجیه اقتصادی اجتماعی مسیر
-۱۱-۱ مشکلات موجود در نواحی روستایی منطقه از نظر نبودن راه
-۱۲-۱ مقایسه واریانتها و توجیه واریانت انتخابی
(۱- فصل دوم: طراحیقوس (
-۱ مقدمه،تعریض ، حد دید و… ۱ –
–۲-۲ طراحی قوس های افقی
–۳-۲ طراحی قوسهای قائم
-پیوست:(پلان اجرایی مسیر-قوسهای افقی و قائم-تعریض)
فصل سوم: پروفیل های طولی
( -پیوست(پروفیل طولی مسیر با مقیاس
فصل چهارم: پروفیل های عرضی
( -پیوست(نیمرخ های عرضی ۶۹ مقطع مسیر با مقیاس
(۱ – فصل پنجم: طرح روسازی راه (
-۱-۵ مشخصات هر یک از لایه های روسازی و خواص آنها
-۲-۵ طراحی روسازی راه بر اساس آیین نامه راه ایران
(۱ – فصل ششم: منحنیبروکنر-حجم عملیات خاکی (
-۱-۶ دانه بندی لایه های خاک
-۲-۶ تعیین مشخصات خاک بستر
-۳-۶ جدول محاسبه حجم عملیات خاکی
-۴-۶ تعیین بهترین محل های قرضه یا دپو و فاصله متوسط حمل
– پیوست( منحنی بروکنر)
(۱- فصل هفتم: طرح ابنیه فنی در طول راه (
-۱-۷ مطالعات هیدرولوژی
-۲-۷ طراحی آبروها (کانال کنار راه- کالورت
-۳-۷ طراحی دیوارهای حائل
-پیوست( تیپ های آبرو-پل -دیوار حائل در طول مسیر)
(۱- فصل هشتم: طراحیترافیکی راه (
۱-۸ – آمار و حجم ترافیک وسایل نقلیه سبک و سنگین
و ضریب رشد سالیانه طرح۸ ADT -2-8 محاسبه
-۳-۸ محاسبه ظرفیت راه و تعداد خطوط پروژه
-۴-۸ محاسبه گنجایش راههای دو خطه
-پیوست(تهیه نقشه علایم و خط کشی طبق آیین نامه ها)
(۱- فصل نهم: مطالعات ایمنی در جاده (
-۱-۹ ایمنی در راه
(۱ – فصل دهم: متره و برآورد راه (
-۱-۱۰ برآورد هزینه ها
-۲-۱۰ هزینه عملیات خاکبردای خاکریزی
-۳-۱۰ هزینه ساخت ابنیه فنی
-۴-۱۰ هزینه کل راه
-۵-۱۰ هزینه متوسط یک کیلومتر راه
صورت پروژه:
پروه مروط استبه طراحی مسیر و محاسبات مربوط به راهی با مشخصات زیر:
-راه فرعی درجه ۱ دو طرفه بطول ۴ کیلومتر
-مبداء نقطهای دلخواه در سمتچپدر بالادسترودخانه (شهر رودبار)
-مقصد نقطهای در منتهی الیه سمتراست(روستای گلدیان)
بین مبداء و مقصد راه فرعی درجه ۱ بر طبق مشخصات مندرج در آیین نامه طرح هندسی راه
ایران طراحی گرداده است.
% -شیباصلی مجاز راه با در نظر گرفتن جنبه های اقتصادی حداکثر ۹
% -حداکثر شیبطولی راه در نقاط مسطح ۰.۴
% -شیبعرضسواره راه به صورتدو طرفه و هر کدام ۲
%۲/ -شیبعرضی شانه های راه جهتهدایتسریع تر آبسطحی ۵
۱ : -شیبشیروانی خاکریز ۱
۱ : -شیبشیروانی ترانشه ها در خاکبرداری ها ۱
-حداکثر ارتفاع خاکریز در محل های مورد نیاز ۱۰ متر
-حداکثر ارتفاع خاکبرداری در محل های ترانشه ۸ متر
-در قوس های افقی که به صورت سه مرکزی جهت ایمنی بیشتر طراحی میگردد مقدار
R2=(1.5 – 3)R1
-دو محل پارکینگوسایل نقلیه در طول مسیر و به فاصله ۰.۵ کیلومتر از هم
-تعریضو اجرای دور در قوسهای افقی راه به صورتدو طرفه
-تعبیه آبروهای طرفین راه در محل ترانشه ها به صورت ذوذنقه ای به عمق ۶۰ سانتیمتر و
عرضکف ۷۰ سانتی متر
-آبرو عریض کم عنق در خاکریزهایی که امکان جمع شدن آب در پشت آن می باشد به
عرض ۱ متر و عمق ۳۵ سانتیمتر
-نسبتدور بر طبق توصیه آشتو با توجه به آب و هوای منطقه
-خط پروژه نمودار سطح روی آسفالتمیباشد.
-ضخامت آسفالت ۱۲ سانتیمتر و زیر آسفالت ۱۸ سانت اساس که با مصالح رودخانهای
ساخته میشود، و بقیه تا ۲۵ سانتیمتر زیر اساسکه با مصالح محلی ساخته میشود.
-عمق دکوپاژ :
۲۰ سانتیمتر از قشر طبیغی را به عنوان حاکنباتی جهتحمل به خارج پروژ ۰
– در ترانشه ها قشر زیر اساسحذفمیگردد.
– فاصله دیوارها در کنار راه ۱۵ متر.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.