پروژه راهسازی در استان گیلان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل پی دی اف
2120
10 بازدید
۱ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 پروژه راهسازی در استان گیلان دارای ۱۷۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف پروژه راهسازی در استان گیلان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه پروژه راهسازی در استان گیلان

صورت پروژه

(۱- فصل اول: مطالعات عمومی (

-۱-۱ شناسایی مسیر

۲-۱ برسی وضعیت راه ها در استان گیلان

۱  3 موقعیت جغرافیایی استان گیلان

-۴-۱ تقسیمات کشوری استان گیلان

۵-۱ – آب و هوای منطقه مورد مطالعه

-۶-۱ مطالعات زلزله شناسی و گسل

-۷-۱ منابع آب گیلان

-۸-۱ بررسی جغرافیایی روند تحولات جمعیت در شرق گیلان

-۹-۱ وضعیت جهانگردی در گیلان

-۱۰-۱ توجیه اقتصادی اجتماعی مسیر

-۱۱-۱ مشکلات موجود در نواحی روستایی منطقه از نظر نبودن راه

-۱۲-۱ مقایسه واریانتها و توجیه واریانت انتخابی

(۱- فصل دوم: طراحیقوس (

-۱ مقدمه،تعریض ، حد دید و… ۱ –

–۲-۲ طراحی قوس های افقی

–۳-۲ طراحی قوسهای قائم

-پیوست:(پلان اجرایی مسیر-قوسهای افقی و قائم-تعریض)

فصل سوم: پروفیل های طولی

( -پیوست(پروفیل طولی مسیر با مقیاس

فصل چهارم: پروفیل های عرضی

( -پیوست(نیمرخ های عرضی ۶۹ مقطع مسیر با مقیاس

(۱ – فصل پنجم: طرح روسازی راه (

-۱-۵ مشخصات هر یک از لایه های روسازی و خواص آنها

-۲-۵ طراحی روسازی راه بر اساس آیین نامه راه ایران

(۱ – فصل ششم: منحنیبروکنر-حجم عملیات خاکی (

-۱-۶ دانه بندی لایه های خاک

-۲-۶ تعیین مشخصات خاک بستر

-۳-۶ جدول محاسبه حجم عملیات خاکی

-۴-۶ تعیین بهترین محل های قرضه یا دپو و فاصله متوسط حمل

– پیوست( منحنی بروکنر)

(۱- فصل هفتم: طرح ابنیه فنی در طول راه (

-۱-۷ مطالعات هیدرولوژی

-۲-۷ طراحی آبروها (کانال کنار راه- کالورت

-۳-۷ طراحی دیوارهای حائل

-پیوست( تیپ های آبرو-پل -دیوار حائل در طول مسیر)

(۱- فصل هشتم: طراحیترافیکی راه (

۱-۸ – آمار و حجم ترافیک وسایل نقلیه سبک و سنگین

و ضریب رشد سالیانه طرح۸ ADT -2-8 محاسبه

-۳-۸ محاسبه ظرفیت راه و تعداد خطوط پروژه

-۴-۸ محاسبه گنجایش راههای دو خطه

-پیوست(تهیه نقشه علایم و خط کشی طبق آیین نامه ها)

(۱- فصل نهم: مطالعات ایمنی در جاده (

-۱-۹ ایمنی در راه

(۱ – فصل دهم: متره و برآورد راه (

-۱-۱۰ برآورد هزینه ها

-۲-۱۰ هزینه عملیات خاکبردای خاکریزی

-۳-۱۰ هزینه ساخت ابنیه فنی

-۴-۱۰ هزینه کل راه

-۵-۱۰ هزینه متوسط یک کیلومتر راه

 

صورت پروژه:

پروه مروط استبه طراحی مسیر و محاسبات مربوط به راهی با مشخصات زیر:

-راه فرعی درجه ۱ دو طرفه بطول ۴ کیلومتر

-مبداء نقطهای دلخواه در سمتچپدر بالادسترودخانه (شهر رودبار)

-مقصد نقطهای در منتهی الیه سمتراست(روستای گلدیان)

بین مبداء و مقصد راه فرعی درجه ۱ بر طبق مشخصات مندرج در آیین نامه طرح هندسی راه

ایران طراحی گرداده است.

% -شیباصلی مجاز راه با در نظر گرفتن جنبه های اقتصادی حداکثر ۹

% -حداکثر شیبطولی راه در نقاط مسطح ۰.۴

% -شیبعرضسواره راه به صورتدو طرفه و هر کدام ۲

%۲/ -شیبعرضی شانه های راه جهتهدایتسریع تر آبسطحی ۵

۱ : -شیبشیروانی خاکریز ۱

۱ : -شیبشیروانی ترانشه ها در خاکبرداری ها ۱

-حداکثر ارتفاع خاکریز در محل های مورد نیاز ۱۰ متر

-حداکثر ارتفاع خاکبرداری در محل های ترانشه ۸ متر

-در قوس های افقی که به صورت سه مرکزی جهت ایمنی بیشتر طراحی میگردد مقدار

R2=(1.5 – 3)R1

-دو محل پارکینگوسایل نقلیه در طول مسیر و به فاصله ۰.۵ کیلومتر از هم

-تعریضو اجرای دور در قوسهای افقی راه به صورتدو طرفه

-تعبیه آبروهای طرفین راه در محل ترانشه ها به صورت ذوذنقه ای به عمق ۶۰ سانتیمتر و

عرضکف ۷۰ سانتی متر

-آبرو عریض کم عنق در خاکریزهایی که امکان جمع شدن آب در پشت آن می باشد به

عرض ۱ متر و عمق ۳۵ سانتیمتر

-نسبتدور بر طبق توصیه آشتو با توجه به آب و هوای منطقه

-خط پروژه نمودار سطح روی آسفالتمیباشد.

-ضخامت آسفالت ۱۲ سانتیمتر و زیر آسفالت ۱۸ سانت اساس که با مصالح رودخانهای

ساخته میشود، و بقیه تا ۲۵ سانتیمتر زیر اساسکه با مصالح محلی ساخته میشود.

-عمق دکوپاژ :

۲۰ سانتیمتر از قشر طبیغی را به عنوان حاکنباتی جهتحمل به خارج پروژ ۰

– در ترانشه ها قشر زیر اساسحذفمیگردد.

– فاصله دیوارها در کنار راه ۱۵ متر.

 

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.