مقاله شناسایی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان کلیدی بانک (شعب بانک کشاورزی جنوب استان کرمان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شناسایی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان کلیدی بانک (شعب بانک کشاورزی جنوب استان کرمان) دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان کلیدی بانک (شعب بانک کشاورزی جنوب استان کرمان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان کلیدی بانک (شعب بانک کشاورزی جنوب استان کرمان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان کلیدی بانک (شعب بانک کشاورزی جنوب استان کرمان) :

تعداد صفحات:۲۵
چکیده:
تنوع در گروههای مشتریان نظام بانکی، درخواستها و نیازهای مشتریان و تنوع در خدمات نظام بانکی، این نظام را وامی دارد تا از یک سو نسبت به اولویت بندی مشتریان و از سوی دیگر به اولویت بندی خددمات اقدام کند . با توجه به اینکه محصولات اصلی ارائه شده به مشتریان در همه بانک ها کما بیش یکسان هستند، نیاز شدید به متمایز سازی از رقبا اجتناب ناپذیر است. یکی از روش هایی که بانک ها می توانند به این هدف دست یابد، شناسایی، جدذب و حفظ مشتریان کلیدی می باشد. در این پژوهش کاربردی پیمایشی، – نظدرات ۲۴۳ مشدتری کلیددی شدب باندک کشداورزی جنوب استان کرمان در مورد عوامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان این بانک گردآوری شد. آن گاه، بر اساس داده های جمع آوری شده و با استفاده از روش تحلیل عاملی اکتشافی، ۷ عامل موثر بر جذب و حفظ مشتریان کلیدی بانک مزبور شناسایی و اولویت بندی شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.