مقاله بررسی مدل های اندازه گیری رضایتمندی مشتری در سطح ملی و ارائه مدل رضایت مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مدل های اندازه گیری رضایتمندی مشتری در سطح ملی و ارائه مدل رضایت مشتری دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مدل های اندازه گیری رضایتمندی مشتری در سطح ملی و ارائه مدل رضایت مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مدل های اندازه گیری رضایتمندی مشتری در سطح ملی و ارائه مدل رضایت مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مدل های اندازه گیری رضایتمندی مشتری در سطح ملی و ارائه مدل رضایت مشتری :

تعداد صفحات:۱۶
چکیده:
موضوع این مقاله بررسی مدلهای رضایتمندی مشتریو ارائه مدل رضایت مشتری می باشد. این مقاله به بیان مفهوم مشتری رضایتمندی مشتری، معرفی عناصرتشکیل دهنده آن و سپس مزایای حاصله از به کارگیری روش های ایجادرضایتمندی درسازمان وتأثیرات آن بر وفاداری مشتری ، سهم بازار، فروش، سودآوری ، هزینه های بازاریابی و جذب مشتریان می پردازد.دراین مقاله مدل های رضایت مندی مشتری ملی شش کشور مورد بررسی قرارگرفته ودر نهایت یک مدل بومیطراحی و پیشنهاد می گردد. براساس یافته های پژوهش های مختلف ارائه مدل شاخص رضایت مشتری ملی و به کارگیریآن در سازمان ها و شرکت ها منجر شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان شده و با ارزیابی عمیق تر و آگاهی بیشتر از این خواسته ها و اطلاعات بدست آمده سازمان ها بهتر می توانند در محیط رقابتی امروز به منافع خود دست یابند. در نهایت سازمانها می توانند با افزایش رضایتمندی و وفاداری درمشتریانش به مشتریانی دست یابند که از طریق تبلیغات دهان به دهان و نیز تکرار خرید منجر به افزایش فروش و کسب سود بیشتر برای سازمانها شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.