شبیه سازی دینامیکی شیر ترمز اتوماتیک لکوموتیو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
شبیه سازی دینامیکی شیر ترمز اتوماتیک لکوموتیو دارای ۱۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد شبیه سازی دینامیکی شیر ترمز اتوماتیک لکوموتیو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
بخشی از فهرست مطالب پروژه شبیه سازی دینامیکی شیر ترمز اتوماتیک لکوموتیو
مقدمه
۱ مروری بر نحوه عملکرد سیستم ترمز اتوماتیک
۲ تحلیل حالتهای مختلف سوپاپ ترمز اتوماتیک
۲-۱ حالت هواگیری( Release)
۲-۲ بررسی حالت ترمز در شش دنده (Service)
۲-۳ حالت کاهش بیشتر فشار لوله اصلی (Over Reduction)
۲-۵ حالت خنثی (Handle- Off)
۲-۶ حالت ترمز اضطراری (Emergenc
۳ اجزا تشکیل دهنده شیر ترمز اتوماتیک
۳-۱ شیر رله
۳-۱-۱ شر رله در حالت هواگیری
۳-۱- ۲ شیر رله در حالت تعدل
۳-۱-۳ شیر رله در حالت سرویس
۳-۲ شیر رگلاتور
۳-۲-۱ شیر رگلاتور در وضعیت هواگیری
۳-۲-۲ شیر رگلاتور در وضعیت سرویس
۳-۳ شیر قطع و وصل لوله اصلی در حالت باز
۳-۳-۲ شیر قطع و وصل در حالت بسته
۳-۴ شیر تخلیه سریع
۳-۴-۱ شیر تخلیه سریع در حالت بسته
۳-۳-۲ شیر تخلیه سریع در حالت باز
۳-۴-۳ شیر اضطراری
۳-۵-۱ شیر اضطراری در حالت عدم تحریک
۳-۴-۳ شیر اضطراری در حالت تحریک
۳- 5 شیر لغو ترمز جریمه(Suppression)
۳-۶-۱ حالت تحریک
۳-۴-۲ حالت عدم تحریک
۳-۴-۲ عملکرد در وضعیت سرویس
۳-۵ شیر خروسکی
۳-۷-۱ شیر خروسکی در حالت مسافری
۳-۵-۲ شیر خروسکی در حالت باری
۳-۵-۳ شیر خروسکی در حالت قطع
۴ اندازه گیری
۴-۱ حالتهای مختلف سوپاپ شش دنده و اندازه های مورد لزوم آنها
۴-۱-۱ حالت هواگیری
۴-۱-۲ حالت ترمز تدریجی در شش دنده
۴-۱-۳ اندازه گیری مورد لزوم در حالت ترمز تدریجی در شش دنده
۴-۱-۴ حالت آزاد سازی ترمز
۴-۱-۵ حالت لغو ترمز جریمه
۴-۱-۶ حالت کاهش بیشتر یا Over reduction
۴-۱-۷ خنثی
۴-۱-۸ حالت ترمز امرژنسی
۴-۲ حالت هواگیری شش دنده
۴-۲-۲ حالت سرویس
۴-۲-۳ حالت لغو ترمز جریمه
۴-۲-۴ حالت اضطراری
۵ ضمیمه ۱ ( ترجمه متن شرکت سازنده)
۶ اصول شبیه سازی
۶-۱ نیازها واهداف شبیه سازی
۶-۲ بررسی روشهای ممکن جهت انجام پروژه
۶-۲-۱ مزایا و معایب
۶-۳ تشریح اصول و مبانی روش استفاده شده
۶-۳-۱ مقاومت
۶-۳-۱-۱ معادلات سیالاتی حاکم بر مقاومت
۶-۳-۱-۲ اثبات فرمول
۶-۳-۱-۳ حل معادله در برنامه سیمولینک
۶-۳-۱-۴ حل معادلات مربوط به مقاومت
۶-۳-۲ مخزن
۶-۴ حل یک مثال ساده
۶-۴-۱ فرضیات و تفسیر نتایج
۷ شبیه سازی شیر ترمز اتوماتیک
۷-۱ شیر رله
۷-۱-۱ محاسبات نیرو
۷-۱-۲ محاسبات نیوماتیکی
۷-۲ شیر رگلاتور
۷-۲-۱ محاسبات نیرو
۷-۲-۲ محاسبات نیوماتیکی
۷-۳ شیر قطع ووصل لوله اصلی
۷-۴ شیر تخلیه سریع
۷-۵ شیر اضطراری
۷-۶ شیر لغو ترمز جریمه
۷-۶-۱ در حالت هواگیری
۷-۶-۲ در حالت سرویس
۷-۶-۳ در حالتهای لغو ترمز جریمه ، اضطراری و Handle Off
۷-۷ شیر خروسکی
مقدمه :
این گزارش به تشریح عملکرد سوپاپ ترمز اتوماتیک به منظور شبیه سازی و تحلیل رفتار دینامیکی شیر می پردازد . هدف اصلی از تحلیل ، تعیین فشار دبی خروجی از شیر پر بر حسب زمان در وضعیتهای تلف کاری آن می باشد . بدین منظور لازم است تا ابتدا تشریح دقیقی از عملکرد و وضعیت سیستم ارائه گردد ، تا بر پایه آن بتوان مقادیر ورودی و خروجی را به هم مرتبط نمود . لذا لازم است تا ابعاد و اندازه های شیر اعم از اندازه مقاطع و حجم ها ، و نیز سایر مشخصات شیر ، نظیر ثابت فنرهای تعیین گردد .
بر اساس آنچه ذکر شد در این گزارش ابتدا به بررسی مدار کلی شیر ترمز اتوماتیک و جایگاه این شیر در ارتباط با سایر اجزا ترمز می پردازیم . سپس مسیر و جریان هوا در ادامه شرحی بر عملکرد اجزا تشکیل دهنده ترمز اتوماتیک ارائه می گردد . در پایان ابعاد و اندازه های شیر ارائه می گردد .
علاوه بر این ، ترجمه متن اصلی یر ترمز اتوماتیک ارائه شده از طرف کارخانه سازنده (شرکت وابکو) ، ضمیمه گردیده است .
۱- مروری نحوه عملکرد سیستم ترمز اتوماتیک
ترمز به عنوان کنترل کننده سرعت در قطار ، اصلی ترین رکن ترددایمن می باشد . بنابراین نخستین اولویت در طراحی این سیستم ، بالا بودن ایمنی ، حتی به ازای هزینه بالا و استفاده از روشهای غیر معمول ، می باشد .
به همین منظور ترمز قطار به نحوی طراحی گردیده که بر خلاف سیستمهای رایج ، کاهش شار لوله ترمز ، باعث عمل ترمز گیری می شود . این امر خصوصاٌ در موقع گسیختگی قطار حائز اهمیت است و باعث خواهد شد تا در موقع گسیختگی قطار کاهش خوبخودی در لوله ترمز روی داده و قطار به طور خودکار ترمز بگیرد .
بخشی از منابع و مراجع پروژه شبیه سازی دینامیکی شیر ترمز اتوماتیک لکوموتیو
۱-The Analysis and Desing of Pneumatic Systems. Blaine W. Anderson.
۱۹۶۷John Wiley &Sons
۲- Fluid Mechanics V.L Streeter & E.B .Wylie 1996 John Wiley &Sons
۳- Modern control Engineering 3 ed 1997 . Katsohiko Ogata
۴-control Engineering 2ed1995 Benjamin Kaw
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.