شبیه سازی دینامیکی شیر ترمز اتوماتیک لکوموتیو


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۵۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 شبیه سازی دینامیکی شیر ترمز اتوماتیک لکوموتیو دارای ۱۴۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد شبیه سازی دینامیکی شیر ترمز اتوماتیک لکوموتیو  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

 

بخشی از فهرست مطالب پروژه شبیه سازی دینامیکی شیر ترمز اتوماتیک لکوموتیو
                  مقدمه
۱               مروری بر نحوه عملکرد سیستم ترمز اتوماتیک
۲               تحلیل حالتهای مختلف سوپاپ ترمز اتوماتیک
۲-۱           حالت هواگیری( Release)
۲-۲            بررسی حالت ترمز در شش دنده (Service)
۲-۳           حالت کاهش بیشتر فشار لوله اصلی (Over Reduction)
۲-۵           حالت خنثی (Handle- Off)
۲-۶          حالت ترمز اضطراری (Emergenc
۳               اجزا تشکیل دهنده شیر ترمز اتوماتیک
۳-۱           شیر رله
۳-۱-۱      شر رله در حالت هواگیری
۳-۱- ۲     شیر رله در حالت تعدل
۳-۱-۳      شیر رله در حالت سرویس
۳-۲           شیر رگلاتور
۳-۲-۱      شیر رگلاتور در وضعیت هواگیری
۳-۲-۲      شیر رگلاتور در وضعیت سرویس
۳-۳          شیر قطع و وصل لوله اصلی در حالت باز
۳-۳-۲     شیر قطع و وصل در حالت بسته
۳-۴         شیر تخلیه سریع
۳-۴-۱     شیر تخلیه سریع در حالت بسته
۳-۳-۲     شیر تخلیه سریع در حالت باز
۳-۴-۳        شیر اضطراری
۳-۵-۱     شیر اضطراری در حالت عدم تحریک
۳-۴-۳        شیر اضطراری در حالت تحریک
۳-  5           شیر لغو ترمز جریمه(Suppression)
۳-۶-۱        حالت تحریک
۳-۴-۲       حالت عدم تحریک
۳-۴-۲          عملکرد در وضعیت سرویس
۳-۵          شیر خروسکی
۳-۷-۱    شیر خروسکی در حالت مسافری
۳-۵-۲         شیر خروسکی در حالت باری
۳-۵-۳         شیر خروسکی در حالت قطع
۴               اندازه گیری
۴-۱          حالتهای مختلف سوپاپ شش دنده و اندازه های مورد لزوم آنها
۴-۱-۱     حالت هواگیری
۴-۱-۲     حالت ترمز تدریجی در شش دنده
۴-۱-۳      اندازه گیری مورد لزوم در حالت ترمز تدریجی در شش دنده
۴-۱-۴     حالت آزاد سازی ترمز
۴-۱-۵     حالت لغو ترمز جریمه
۴-۱-۶     حالت کاهش بیشتر یا Over reduction
۴-۱-۷     خنثی
۴-۱-۸     حالت ترمز امرژنسی
۴-۲         حالت هواگیری شش دنده
۴-۲-۲    حالت سرویس
۴-۲-۳     حالت لغو ترمز جریمه
۴-۲-۴     حالت اضطراری
۵               ضمیمه ۱ ( ترجمه متن شرکت سازنده)
۶               اصول شبیه سازی
۶-۱          نیازها واهداف شبیه سازی
۶-۲         بررسی روشهای ممکن جهت انجام پروژه
۶-۲-۱     مزایا و معایب
۶-۳         تشریح اصول و مبانی روش استفاده شده
۶-۳-۱     مقاومت
۶-۳-۱-۱ معادلات سیالاتی حاکم بر مقاومت
۶-۳-۱-۲ اثبات فرمول
۶-۳-۱-۳ حل معادله در برنامه سیمولینک
۶-۳-۱-۴ حل معادلات مربوط به مقاومت
۶-۳-۲      مخزن
۶-۴            حل یک مثال ساده
۶-۴-۱      فرضیات و تفسیر نتایج
۷              شبیه سازی شیر ترمز اتوماتیک
۷-۱          شیر رله
۷-۱-۱     محاسبات نیرو
۷-۱-۲     محاسبات نیوماتیکی
۷-۲         شیر رگلاتور
۷-۲-۱    محاسبات نیرو
۷-۲-۲    محاسبات نیوماتیکی
۷-۳         شیر قطع ووصل لوله اصلی
۷-۴          شیر تخلیه سریع
۷-۵          شیر اضطراری
۷-۶          شیر لغو ترمز جریمه
۷-۶-۱   در حالت هواگیری
۷-۶-۲      در حالت سرویس
۷-۶-۳      در حالتهای لغو ترمز جریمه ، اضطراری و Handle Off
۷-۷        شیر خروسکی

    
مقدمه :
این گزارش به تشریح عملکرد سوپاپ ترمز اتوماتیک به منظور شبیه سازی و تحلیل رفتار دینامیکی شیر می پردازد . هدف اصلی از تحلیل ، تعیین فشار دبی خروجی از شیر پر بر حسب زمان در وضعیتهای تلف کاری آن می باشد . بدین منظور لازم است تا ابتدا تشریح دقیقی از عملکرد و وضعیت سیستم ارائه گردد ، تا بر پایه آن بتوان مقادیر ورودی و خروجی را به هم مرتبط نمود . لذا لازم است تا ابعاد و اندازه های شیر اعم از اندازه مقاطع و حجم ها ، و نیز سایر مشخصات شیر ، نظیر ثابت فنرهای تعیین گردد .
بر اساس آنچه ذکر شد در این گزارش ابتدا به بررسی مدار کلی شیر ترمز اتوماتیک و جایگاه این شیر در ارتباط با سایر اجزا ترمز می پردازیم .  سپس مسیر و جریان هوا در ادامه شرحی بر عملکرد اجزا تشکیل دهنده ترمز اتوماتیک ارائه می گردد . در پایان ابعاد و اندازه های شیر ارائه می گردد .
علاوه بر این ، ترجمه متن اصلی یر ترمز اتوماتیک ارائه شده از طرف کارخانه سازنده (شرکت وابکو) ، ضمیمه گردیده است .
 
۱-    مروری نحوه عملکرد سیستم ترمز اتوماتیک
ترمز به عنوان کنترل کننده سرعت در قطار ، اصلی ترین رکن ترددایمن می باشد .  بنابراین  نخستین اولویت در طراحی این سیستم ، بالا بودن ایمنی ، حتی به ازای هزینه بالا و  استفاده از روشهای غیر معمول ، می باشد .
به همین منظور ترمز قطار به نحوی طراحی گردیده که بر خلاف سیستمهای رایج ، کاهش شار لوله ترمز ، باعث عمل ترمز گیری می شود . این امر خصوصاٌ در موقع گسیختگی قطار حائز اهمیت است و باعث خواهد شد تا در موقع گسیختگی قطار کاهش خوبخودی در لوله ترمز روی داده و قطار به طور خودکار ترمز بگیرد . 

 

بخشی از منابع و مراجع پروژه شبیه سازی دینامیکی شیر ترمز اتوماتیک لکوموتیو
۱-The Analysis and Desing of Pneumatic Systems. Blaine W. Anderson.
۱۹۶۷John Wiley  &Sons
۲- Fluid Mechanics V.L Streeter & E.B .Wylie 1996 John Wiley  &Sons
۳- Modern control Engineering 3 ed 1997 . Katsohiko Ogata
۴-control Engineering 2ed1995 Benjamin Kaw

 

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.