بررسی انواع سیستم های تعلیق و محرک
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
بررسی انواع سیستم های تعلیق و محرک دارای ۳۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد بررسی انواع سیستم های تعلیق و محرک کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
بخشی از فهرست مطالب پروژه بررسی انواع سیستم های تعلیق و محرک
فصل اول : انواع سیستمهای تعلیق و محرک
۱.۱ : اکسل های عقب و جلو
۱.۲ : سیستم تعلیق مستقل
۱.۲.۱ : نیازمندی های سیستم تعلیق
۱.۲.۲ : سیستم تعلیق طبق دار دوبل
۱.۲.۳ : سیستم تعلیق مک فرسون استرات و استرات دمپر
۱.۲.۴ : سیستم تعلیق بازوی کشنده اکسل عقب
۱.۲.۵ : سیستم تعلیق شبه بازوی کشنده اکسل عقب
۱.۳ : اکسل یکپارچه
۱.۴ : طراحی استاندارد موتور جلو
۱.۴.۱ : مزایا و معایب طراحی استاندارد
۱.۴.۲ : اکسل غیر محرک جلو
۱.۴.۳ : اکسل متحرک عقب
۱.۵ : موتور عقب و مرکزی
۱.۶ : محرک جلو
۱.۶.۱: انواع طراحی
۱.۶.۲: مزایا ومعایب محرک جلو
۱.۶.۳: اکسل جلو محرک
۱.۶.۴: اکسل عقب محرک
۱.۷ : چهار چرخ محرک
۱.۷.۱: مزایا ومعایب چهار چرخ محرک
۱.۷.۲: انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودروهای شهری ومسافری
۱.۷.۳: انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودرو های باری و سنگین
۱.۷.۴ : چهار چرخ محرک دائمی؛ خودروی سواری در اصل جلو محرک
۱.۷.۵: چهار چرخ محرک دائمی؛ خودروی سواری بر اساس طراحی استاندارد
فصل دوم
سینماتیک والاستو سینماتیک اکسل
۲.۱ : اهداف تنظیمات اکسل
۲.۲ : فاصله بین محورعقب وجلو(wheel base)
۲.۳ : فاصله بین دوچرخ یک محور (پهنای tread )
۲.۴ : مرکز غلتش ومحور غلتش
۲.۴.۱: تعاریف
۲.۴.۲: محور غلتش بدنه
۲.۴.۳: مرکز غلتش بدنه در سیستم های تعلیق مستقل
۲.۴.۴: مرکز غلتش بدنه در اکسل های لنگی مرکب
۲.۴.۵: مرکز غلتش بدنه دراکسل های یکپارچه
۲.۵ : کمبر
۲.۵.۱: مقادیر وداده های کمبر
۲.۵.۲: تغییرات سینماتیکی کمبر
۲.۵.۳: محاسبه تغییرات کمبر توسط طراحی
۲.۵.۴: کمبر غلتشی هنگام دور زدن
۲.۵.۵: کمبر الاستیکی
۲.۶ : زاویه سر کجی ( toe-in ) وخود فرمانی
۲.۶.۱: زاویه سرکجی وزاویه حرکت عرضی،
داده ها وتلرانس ها
۲.۶.۲: تغییرات سینماتیکی سرکجی ( toe-in )
۲.۶.۳: تغییرات toe-in توسط فرمان دهی غلتشی
۲.۶.۴ : تغییرات toe-in توسط نیروهای جانبی
۲.۶.۵: تغییرات toe-in توسط نیروهای طولی
۲.۷ : نسبت فرمان پذیری وزاویه فرمان پذیری
۲.۷.۱: زاویه فرمان پذیری
۲.۷.۲: track ودایره های گردش
۲.۷.۳: نسب سینماتیکی فرمان
۲.۷.۴: نسب دینامیکی فرمان
۲.۸ : راست کننده فرمان
۲.۹ : انحراف وآفست کینگ پین روی زمین
۲.۹.۱: رابطه بین انحراف وآفست کینگ پین روی زمین (شعاع دوران)
۲.۹.۲: اهرم نیروی ترمزی
۲.۹.۳: اهرم نیروی طولی
۲.۹.۴: تغییرات درآفست کینگ پین
۲.۱۰ : کستر
۲.۱۰.۱: زاویه وکشش کستر
۲.۱۰.۲: کستر وحرکت مستقیم
۲.۱۰.۳: گشتاورهای راست کننده هنگام دور زدن
۲.۱۰.۴: انحراف کینگ پین، تغییرات کمبر و کستر در ورودی فرمان
۲.۱۰.۵: تغییرات کستر در مسیر حرکت چرخ جلو
۲.۱۰.۶: مسیر حرکت چرخ وابسته به چرخش شغال دست فرمان عقب
۲.۱۰.۷: تجزیه نیروی عمودی چرخ روی کستر
۲.۱۰.۸: تنظیمات و تلرانس ها
۲.۱۰.۹: اندازه گیری کستر، انحراف کینگ پین ، کمبر و تغییرات toe-in
۲.۱۱ : مکانیزم ضد شیرجه وضد سقوط
۲.۱۱.۱: توصیف مفهوم
۲.۱۱.۲: قطب pitch جلوی خودرو
۲.۱۱.۳: قطب pitch عقب خودرو
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.