مقاله استلزامات اجرای اثربخش روش آموزش همیارانه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله استلزامات اجرای اثربخش روش آموزش همیارانه دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله استلزامات اجرای اثربخش روش آموزش همیارانه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله استلزامات اجرای اثربخش روش آموزش همیارانه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله استلزامات اجرای اثربخش روش آموزش همیارانه :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
دررویکرد آموزش همیارانه است بر استفاده نظام مند از گروه های کوچک به منظور افزایش بازده های یادگیری دانش آموزان از طریق تعامل و هم آموزی تاکید می شود. براساس این رویکرد کلاس درس به عنوان جامعه کوچک و دانش آموزان و معلمان به عنوان شهروند تلقی می شوند و در چنین محیط هایی بستر و شرایط لازم برای تمرین مهارتهای اساسی زندگی از جمله تصمیم گیری، حل مساله، مشارکت و همیاری ، تعامل با گروه های متجانس و نامتجانس فراهم می گردد. از طریق این رویکرد می توان کلاس درس را از ایستایی و سکون و انفعال نجات داد و مهارت هایی چون ،تفکر انتقادی، نقد پذیری، روابط بین فردی، همزیستی مسالمت آمیز، توان مدیریت، خودرهبری، مسئولیت پذیری و خود انضباطی را پرورش داد و محیط کلاس را به جای محیط رقابتی، به محیطی رفاقتی و دوستانه و دلپذیر تبدیل نمود. براین اساس، در این مقاله ضمن تبیین مفهوم آموزش همیارانه، مهم ترین تصمیمات و استلزامات اجرای اثربخش این رویکرد توسط معلمان شامل استلزامات مربوط به حوزه ی ارتباطات، ابزارهای کالبدی، تشکیل گروه، طرح های پشتیبان، تاکتیک های مدیریت و پایش موفقیت به تفکیک مورد واکاوی قرار می گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.