مقاله رابطه بین سرمایه اجتماعی با سطح روحیهی کارآفرینی (مطالعه موردی: مدیران صنایع کوچک و متوسط شهرستان شیراز)


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله رابطه بین سرمایه اجتماعی با سطح روحیهی کارآفرینی (مطالعه موردی: مدیران صنایع کوچک و متوسط شهرستان شیراز) دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه بین سرمایه اجتماعی با سطح روحیهی کارآفرینی (مطالعه موردی: مدیران صنایع کوچک و متوسط شهرستان شیراز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه بین سرمایه اجتماعی با سطح روحیهی کارآفرینی (مطالعه موردی: مدیران صنایع کوچک و متوسط شهرستان شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه بین سرمایه اجتماعی با سطح روحیهی کارآفرینی (مطالعه موردی: مدیران صنایع کوچک و متوسط شهرستان شیراز) :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

سرمایهی اجتماعی از مفاهیم نوینی است که نقش مهم و قابل توجهی نسبت به سرمایهی فیزیکی و انسانی در سازمانها و جوامع ایفا می کند.مهم ترین عنصر در سرمایهی اجتماعی اعتماد میان افراد می باشد که می تواند منجر به کاهش هزینهی مبادله، بهبود کارایی، سرعت تبادل اطلاعات، تقویت ابتکارات وکاهش فساد گردد. از این رو مطالعهی حاضر به منظور بررسی رابطهی میان ابعاد ساختاری و شناختی و رابطه ای سرمایه ی اجتماعی با میزان روحیهی کارآفرینی مدیران صنایع کوچک و متوسط شهرستان شیراز انجام شده است. دادههای تحقیق از نمونه ای متشکل از ۱۳۷ نفر از مدیران صنایع کوچک و متوسط شهرستان شیراز و از طریق پرسشنامه با ۱۱۵ سؤال جمع آوری گردید. یافتههای پژوهش نشان داد میان سرمایهی اجتماعی و همین طور ابعاد ساختاری، شناختی و رابطه ای آن با سطح روحیهی کارآفرینی مدیران صنایع کوچک ومتوسط شهرستان شیراز رابطهی مثبت و معنی دار وجود دارد. سپس برای مشخص شدن سهم هر یک از ابعاد سرمایهی اجتماعی در سطح روحیه ی کارآفرینی از رگرسیون چند متغیره گام به گام استفاده گردید. تحلیل رگرسیون چندمتغیره نشان داد دو متغیر مستقل بعد ساختاری وبعد رابطه ای سرمایهی اجتماعی در مجموع ۱۷/۴ درصد از تغییرات متغیر وابستهی سطح روحیهی کارآفرینی را تبیین می کنند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.