مقاله ارتباط میان اعتماد مشتری به وب سایت و رضایت مشتری از تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت رانیران ساوه)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارتباط میان اعتماد مشتری به وب سایت و رضایت مشتری از تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت رانیران ساوه) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارتباط میان اعتماد مشتری به وب سایت و رضایت مشتری از تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت رانیران ساوه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط میان اعتماد مشتری به وب سایت و رضایت مشتری از تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت رانیران ساوه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارتباط میان اعتماد مشتری به وب سایت و رضایت مشتری از تجارت الکترونیک (مطالعه موردی: شرکت رانیران ساوه) :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
این پژوهش با هدف بررسی ارتباط میان اعتماد مشتری به وب سایت(کیفیت اطلاعات، حفاظت از حریم شخصی کاربران، درک حفاظت امنیتی، تجربه کاربران و شهرت وب سایت، با رضایت مشتری از تجارت الکترونیک(خدمات و پشتیبانی، کیفیت سیستم تجارت الکترونیکی، کیفیت محتوا، استفاده و اعتماد در شرکت رانیران ساوه در سال ۱۳۹۰ صورت گرفته است. جامعه آماری تحقیق شامل ۱۶۰ نفر از مشتریان شرکت بود که از این میان با استفاده از جدول مورگان و روش نمونه گیری تصادفی ۱۱۳ نفر به عنوان حجم نمونه در نظر گرفته شد، اما پس از ریزش حجم نمونه ۱۰۰ پرسشنامه جمع آوری شد. روش جمع آوری داده ها بر اساس مصاحبه و پرسشنامه انجام گرفت. پرسشنامه محقق ساخته می باشد. پایایی پرسشنامه با استفاده از روش آلفای کرونباخ ۰/۸۹۲۳ به دست آمد و همین طور از روایی محتوا به منظور آزمون روایی پرسشنامه استفاده شد. روش تحقیق در این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر جمع آوری اطلاعات توصیفی- همبستگی می باشد. روش ضریب همبستگی پیرسون جهت شناخت ارتباط معناداری بین اعتماد مشتری به وب سایت و ابعاد آن با رضایت مشتری از تجارت الکترونیک به کار گرفته شد. نتایج تحقیق نشان داد که ارتباط معناداری بین اعتماد مشتری به وب سایت و ابعاد آن با رضایت مشتری از تجارت الکترونیک به کار گرفته شد. نتایج تحقیق نشان داد که ارتباط معناداری بین اعتماد مشتری به وب سایت و ابعاد آن با رضایت مشتری از تجارت الکترونیک وجود دارد. از آزمون تحلیل واریانس فریدمن نیز جهت بررسی معناداری رتبه بندی بین ابعاد مشتری به وب سایت و رضایت مشتری از تجارت الکترونیک استفاده شد که مشخص گردید بالاترین رتبه ابعاد اعتماد مشتری به وب سایت مربوط به کیفیت اطلاعات و پایین ترین رتبه مربوط به حفاظت از حریم شخصی کاربران می باشد، همچنین بالاترین رتبه در رضایت مشتری از تجارت الکترونیک مربوط به خدمات و پشتیبانی و پایینترین رتبه مربوط به استفاده می باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.