مقاله شبیه سازی رضایتمندی مصرف کننده آنلاین بوسیله یک مدل فازی ( مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی الکترونیکی مهر البرز)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی رضایتمندی مصرف کننده آنلاین بوسیله یک مدل فازی ( مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی الکترونیکی مهر البرز) دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی رضایتمندی مصرف کننده آنلاین بوسیله یک مدل فازی ( مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی الکترونیکی مهر البرز)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی رضایتمندی مصرف کننده آنلاین بوسیله یک مدل فازی ( مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی الکترونیکی مهر البرز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی رضایتمندی مصرف کننده آنلاین بوسیله یک مدل فازی ( مطالعه موردی: موسسه آموزش عالی الکترونیکی مهر البرز) :

تعداد صفحات:۱۰

چکیده:

با رشد روز افزون کسب و کارها، خدمات و سیستم های آنلاین در دهه های اخیر، پیچیدگی مرتبط با رفتار مصرف کننده آنلاین و متعاقبا رضایتمندی وی به عنوان یکی از مسائل اصلی در فضای آنلاین مطرح می گردد که از پیچیدگی تعاملات اجتماعی دنیای مدرن از جنبه های مختلف تاثیر می پذیرد. در این راستا قابلیت متنوع اینترنت در ارائه انواع خدمات آموزشی و چند رسانه ای منجر به جهت گیری و سرمایه گزاری های وافر از سوی دانشگاه ها و کمپانی ها در ارائه خدمات آموزشی و یادگیری مبتنی بر وب گردیده است. لذا بسیاری از محققان به شناسایی عوامل موثر در رضایتمندی یادگیرنده الکترونیکی و مدلسازی بواسطه این عوامل پرداخته اند. در این پژوهش نیز با مطالعه جامع بر شناسایی عوامل موثر در رضایتمندی مصرف کننده الکترونیکی و جمع آوری داده های کیفی با انجام مطالعه موردی در موسسه آموزش الکترونیکی مهر البرز، بوسیله تکنیک مدلسازی نگاشت های شناختی فازی سعی بر آن است تا مدلی جامع از اثر بخش ترین مسیر رضایتمندی دانشجویان سیستم آموزش الکترونیک مهر البرز و تعاملات عوامل رضایتمندساز ارائه دهیم. نتایج حاکی از آن است که کیفیت محتوا، کیفیت پاسخگویی، ارائه برنامه آموزشی از پیش تدوین شده ، و دسترسی به کتابخانه های دیجیتالی و پایگاه های علمی با دریافت وزن قوی اثر بخش ترین عوامل رضایتمندی شناخته شدند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.