مقاله بررس اثر بخشی ارتباطات سازمانی مدیران گروه های آموزشی با دانشجواین


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررس اثر بخشی ارتباطات سازمانی مدیران گروه های آموزشی با دانشجواین دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررس اثر بخشی ارتباطات سازمانی مدیران گروه های آموزشی با دانشجواین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررس اثر بخشی ارتباطات سازمانی مدیران گروه های آموزشی با دانشجواین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررس اثر بخشی ارتباطات سازمانی مدیران گروه های آموزشی با دانشجواین :

تعداد صفحات:۱۷

چکیده:

هدف از پژوهش حاضر، بررسی اثر بخشی ارتباطات سازمانی بین مدیران گروه های آموزشی با دانشجویان از دیدگاه دانشجویان دوره ی کارشناسی در دانشگاه شهید چمران اهواز بود. روش پژوهش، روش آمیخته (کمی و کیفی) بود. بدین منظور ۲۴۰ نفر از دانشجویان سال سوم و چهارم دوره ی کارشناسی از دانشگاه شهید چمران با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای انتخاب شدند. به ۲۱۰ نفر از آنها پرسش نامه داده شد و با ۳۰ نفر مصاحبه انجام گرفت. پرسش نامه ی مورد استفاده در این پژوهش، پرسش نامه ی محقق ساخته بود. روایی پرسش نامه با استفاده از روش روایی صوری و پایانی آن از طریق روش آماری آلافی کرونباخ محاسبه گردید که میزان آن ۰/۹۵ بود. ارتباطات سازمانی بین مدیران گروهها و دانشجویان از پنج بعد (ساختاری، محتوایی، فردی، نهادی و ارتباطات انسانی) مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که ارتباطات سازمانی مدیران گروههای آموزشی با دانشجویان از نظر چهار بعد محتوایی، فردی، نهادی و ارتباطات انسانی و کل جنبه ها) در حد مطلوب و مورد انتظار ( با t-value=4) نبوده ست ولی از نظر بعد ساختاری در حد مطلوب و مورد انتظار (با t-value=3) بوده است. یافته ها همچنین نشان داد که ارتباطات انسانی کمترین و عنصر فردی بیشترین میانگین را در بین جنبه ها داراست. یافته های دیگر تفاوت معنی داری را بین دانشجویان گروه علوم انسانی و غیر علوم انسانی در اثر بخشی ارتباطات سازمانی بین مدیران گروههای آموزشی و دانشجویان نشان نداد. یافته ها همچنین نشان داد که بین دانشجویان دختر و پسر تفاوتی وجود ندارد اما بین این دو گروه (دختر و پسر) در زمینه ی جنبه ی ارتباطات انسانی تفاوت معنی داری وجود دارد. یافته های دیگر این پژوهش نشان داد که بین دانشجویان سال سوم و چهارم تفاوتی وجود ندارد و تنها تفاوت این دو گروه در زمینه بعد محتوایی بوده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.