مقاله ریخته گری تحت فشر کم . ارزیابی ریز ساختار و عیوب انقباضی سیلندر موتور هواپیما از جنس آلیاژ آلومینیوم ۳۳۶
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ریخته گری تحت فشر کم . ارزیابی ریز ساختار و عیوب انقباضی سیلندر موتور هواپیما از جنس آلیاژ آلومینیوم ۳۳۶ دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ریخته گری تحت فشر کم . ارزیابی ریز ساختار و عیوب انقباضی سیلندر موتور هواپیما از جنس آلیاژ آلومینیوم ۳۳۶ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ریخته گری تحت فشر کم . ارزیابی ریز ساختار و عیوب انقباضی سیلندر موتور هواپیما از جنس آلیاژ آلومینیوم ۳۳۶،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ریخته گری تحت فشر کم . ارزیابی ریز ساختار و عیوب انقباضی سیلندر موتور هواپیما از جنس آلیاژ آلومینیوم ۳۳۶ :
تعداد صفحات:۱۲
چکیده:
ریخته گری تحت فشار کم یکی از روش های پیشرفته تولید قطعات پیچیده و دارای مقاطع و دیواره های نازک و دارای کیفیت بالا می باشد. در این روش مذاب به صورت برنامه ریزی شده و تحت شرایط ایزوله و تحت فشار گاز خنثی با اعمال فشاری کم حدود ۰/۲ الی ۰/۶ بار به آرامی از زیر داخل قالب تزریق می شود و همزمان با انجماد، اعمال فشار تا پایان ادامه پیدا می کند. در این پژوهش، ریز ساختار و عیوب انقباضی ایجاد شده در سیلندر موتور هواپیما به روش ریخته گری ثقلی و ریخته گری کم فشار از جنس آلیاژ آلومینیوم ۳۳۶ ارزیابی و مقایسه شده است. نتایج نشان داد سیلندر ریخته شده به روش ریخته گری کم فشار دارای ساختار ریزتر بوده و همچنین تا حد زیادی عاری از عیوب انقباضی می باشد که منجر به طول عمر بسیار زیاد سیلندر می گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.