مقاله نوآوری در مدیریت فروش مبتنی بر دانش با استفاده از استعاره پیوند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نوآوری در مدیریت فروش مبتنی بر دانش با استفاده از استعاره پیوند دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نوآوری در مدیریت فروش مبتنی بر دانش با استفاده از استعاره پیوند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نوآوری در مدیریت فروش مبتنی بر دانش با استفاده از استعاره پیوند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نوآوری در مدیریت فروش مبتنی بر دانش با استفاده از استعاره پیوند :
تعداد صفحات:۲۰
چکیده:
این مقاله چارچوب مفهومی وآزمایش پذیری در استراتژی مدیریت فروش مبتنی بر دانش و دستورالعمل های برای نوآوری وکسب دانش جدید را مورد توجه قرار می دهد. از استعاره پیوند برای گسترش چارچوب تئوریکی که میتواند در مدیریت فروش به کار رود استفاده می کنیم. در زمینه استراتژیهای تجارت، اصول پایه ای استراتژیهای بر مبنای دانش ،دستیابی به مزیتهای رقابتی و عملکرد مالی برتر است سازمانها باید به صورت سیستماتیک ذخایر دانش را جمعآوری کنند و به صورت سیستماتیک این ذخایر دانش را در جهت نوآوری استفاده کنند. در این مقاله ۱- مروری اجمالی بر ادبیات استعاره در زمینه مدیریت فروش خواهیم داشت ۲- استعاره پیوند را معرفی و ارزیابی میکنیم ۳- مفاهیم مرتبط به مدیریت دانش در حوزه مدیریت فروش را بررسی میکنیم. ۴- پیوند دانش را براساس چارچوب مفهومی در زمینه مدیریت فروش توسعه میدهیم.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.