مقاله ارائه مدلی برای اصلاح فرکانس های طبیعی پره های فشار پایین توربین بخار


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ارائه مدلی برای اصلاح فرکانس های طبیعی پره های فشار پایین توربین بخار دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه مدلی برای اصلاح فرکانس های طبیعی پره های فشار پایین توربین بخار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدلی برای اصلاح فرکانس های طبیعی پره های فشار پایین توربین بخار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه مدلی برای اصلاح فرکانس های طبیعی پره های فشار پایین توربین بخار :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

پس از ساخت پره های قسمت فشار پایین توربین بخار، فرکانس های طبیعی هر یک از آنها با استفاده از آزمایش مودال
اندازه گیری میشود. این فرکانس ها باید در محدوده خاصی باشند. چنانچه فرکانس های طبیعی در محدوده مجاز قرار نگیرند
میتوان با مقداری باربرداری از روی پره، فرکانسهای طبیعی آن را تصحیح کرد. در این مقاله، با استفاده از روش المان محدود
و شبکه های عصبی، روشی برای تعیین چگونگی باربرداری از روی پروفیل پره ها به منظور اصلاح فرکانس های طبیعی آنها ارائه
شده است. در این روش، ابتدا با استفاده از تحلیل مودال به روش المان محدود، تغییرات فرکانس طبیعی بر اثر باربرداریهای
مختلف محاسبه میشود. در مدل المان محدود، سطح و عمق باربرداری به عنوان ورودی و تغییرات ایجاد شده در فرکانس های
طبیعی به عنوان خروجی در نظر گرفته میشود. سپس، از داده های به دست آمده برای آموزش یک شبکه عصبی، به طور
معکوس، استفاده میشود. پس از آموزش شبکه عصبی، میتوان تغییرات مطلوب فرکانس طبیعی را به عنوان ورودی به آن
اعمال و سطح و عمق باربردای مورد نیاز را در خروجی دریافت کرد. نتایج به دست آمده حاکی از عملکرد قابل قبول روش پیشنهاد شده میباشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.