مقاله ترکیب روشهای حجم کنترل و تفاضل محدود جهت مدل کردن جریان بین پره هایتوربین و بهینه سازی آن به کمک روش معکوس


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله ترکیب روشهای حجم کنترل و تفاضل محدود جهت مدل کردن جریان بین پره هایتوربین و بهینه سازی آن به کمک روش معکوس دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ترکیب روشهای حجم کنترل و تفاضل محدود جهت مدل کردن جریان بین پره هایتوربین و بهینه سازی آن به کمک روش معکوس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ترکیب روشهای حجم کنترل و تفاضل محدود جهت مدل کردن جریان بین پره هایتوربین و بهینه سازی آن به کمک روش معکوس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ترکیب روشهای حجم کنترل و تفاضل محدود جهت مدل کردن جریان بین پره هایتوربین و بهینه سازی آن به کمک روش معکوس :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

از آنجا که در حل جریان بین پره یک توربین، روشهای حجم کنترلی در کناره های دیواره و روشهای تفاضل محدود در نقاط مرکزی محدوده حل، دارای جوابهای بهتری هستند، در این تحقیق مدلسازی جریان بین پره های ثابت توربین با ترکیب روش حجم-کنترل دنتون و روش تفاضل محدود مک کورمک صورت میپذیرد و از مهندسی معکوس جهت بهینه کردن این روش ترکیبی استفاده می شود. در روش ترکیبی باید تعداد گره های راستای عمودی که در محدوده روش حجم کنترل یا تفاضل محدود قرار میگیرند، مشخص شود. روش معکوس تعداد بهینه این گره ها را تعیین می کند. در این مقاله از روش معکوس لونبرگ -مارکوارت(Levenberg-Marquardt) جهت تعیین این محدوده حل استفاده شده است . در نهایت نتایج حاصل از روش ترکیبی نسبت به روشهای حجم کنترل و تفاضل محدود انطباق بهتری با نتایج تجربی دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.