مقاله بررسی عوامل رفتاری موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان سیستم بانکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل رفتاری موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان سیستم بانکی دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل رفتاری موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان سیستم بانکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل رفتاری موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان سیستم بانکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل رفتاری موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی توسط مشتریان سیستم بانکی :

تعداد صفحات:۳۷

چکیده:

با رشد سریع فناوری اطلاعات و ارتباطات، روشهای سنتی ارائه خدمات بانکی (که اغلب مبتنی بر کاغذ می باشند) زیرسوال رفته و ضرورت بازبینی و طرح ریزی مجدد فرایندهای کاری و همچنین استفاده از فناوریهای جدید نظیر اینترنت در صنعت بانکداری بیش از پیش احساس می شود تحقیقات زیادی طی دهه های گذشته در زمینه پذیرش و استفاده از نوآوریهای فناوری اطلاعات انجام شده است. همچنین تئوریهای مبتنی بر قصد برای پذیرش فناوری اطلاعات انجام شده است همچنین تئوریهای مبتنی بر قصد برای پذیرش این نوآوریها، بخش مهم و اصلی این تحقیقات است. برقصد برای پذیرش این نوآوریها، بخش مهم و اصلی این تحقیقات است. براساس این تئوریها پذیرش و رفتار کاربر جهت استفاده از فناوری اطلاعات بوسله قصد و نیت وی که تحت تاثیر عقاید و نگرشهای اوست تعیین و تبیین می شود. به همین جهت بررسی اینکه چه عواملی در تشکیل و یا تغییر عقاید و نگرشها درباره نوآوریهای فناوری اطلاعات موثر است ضروری است. از میان مدلهایی که در تئوری های مبتنی بر قصد ارائه شده اند مدل تئوری تجزیه شده رفتار برنامه ریزی شده، تیلور و تاد (۱۹۹۵)، مزیتهایی نسبت به مدلهای قبلی دارد: این مدل روابط بین عقاید، نگرشها و مقاصد را با سادگی ووضوح بیشتری منتقل می کند. قابلیت استفاده در موقعیتهای گوناگونی را داراست و به شرایط مدیریتی، بسیار مرتبط است چرا که تعیین عوامل خاصی که منجر به پذیرش و استفاده از فناوری جدید (برای مثال بانکداری اینترنتی) می شود را تسهیل می کند. در این مقاله ضمن ارائه توضیحاتی در ارتباط با تئوریهای مبتنی بر قصد، به تشریح عوامل موثر بر پذیرش بانکداری اینترنتی در مدل تئوری تجزیه شده رفتار برنامه ریزی شده خواهیم پرداخت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.