مقاله جایگاه اصلاح الگوی مصرف در تصمیم گیری های اقتصادی با رویکردی به توسعه اقتصادی


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله جایگاه اصلاح الگوی مصرف در تصمیم گیری های اقتصادی با رویکردی به توسعه اقتصادی دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگاه اصلاح الگوی مصرف در تصمیم گیری های اقتصادی با رویکردی به توسعه اقتصادی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه اصلاح الگوی مصرف در تصمیم گیری های اقتصادی با رویکردی به توسعه اقتصادی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگاه اصلاح الگوی مصرف در تصمیم گیری های اقتصادی با رویکردی به توسعه اقتصادی :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

ارائه الگوی صحیح و اصلاح الگوی موجود مصرف به معنای حفظ تقویت، سازماندهی ظرفیتها و امکانات بی‌پایان کشوری است که می‌خواهد در دوره معاصر، تمدن اسلامی را بازسازی و جامعه نمونه‌ای را برای ارائه به دیگر جوامع معرفی کند.
سالهای بسیاری است که از مصرف بی‌رویه انرژی، مواد غذایی، کاهش بهره‌وری و; سخن به میان می‌آید. ولی با وجود پاره‌ای از برنامه‌ریزی‌ها، مقوله مهم اصلاح الگوی مصرف جدی گرفته نشده است. اما به نظر می‌رسد امسال با نامگذاری سال ۱۳۸۸ به عنوان سال اصلاح الگوی مصرف از سوی مقام معظم انقلاب و تاکیدی که در این ارتباط شده است عزمی جدی در تمامی بخش‌ها برای اصلاح الگوی مصرف به وجود می‌آید.
در مقاله حاضر با هدف معرفی اصلاح الگوی مصرف به عنوان راهکاری برای توسعه اقتصادی به موضوعاتی از قبیل: وضعیت ایران در الگوی مصرف جهانی، چگونگی اصلاح الگوی مصرف، ضرورت رشد و توسعه اقتصادی در قرآن و اصلاح الگوی مصرف در دستگاه‌های دولتی اقدام شده است. در پایان مقاله راهکارهایی برای اصلاح الگوی مصرف جهت دستیابی به توسعه اقتصادی ارائه و موارد مذکور جمع‌بندی و نتیجه‌گیری شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.