مقاله بررسی عوامل اقتصادی ، اجتماعی فرهنگی موثر بر نگرش زنان استان اصفهان د رخصوص نقش تبلیغات در کاهش مصرف خانوار


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عوامل اقتصادی ، اجتماعی فرهنگی موثر بر نگرش زنان استان اصفهان د رخصوص نقش تبلیغات در کاهش مصرف خانوار دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عوامل اقتصادی ، اجتماعی فرهنگی موثر بر نگرش زنان استان اصفهان د رخصوص نقش تبلیغات در کاهش مصرف خانوار  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عوامل اقتصادی ، اجتماعی فرهنگی موثر بر نگرش زنان استان اصفهان د رخصوص نقش تبلیغات در کاهش مصرف خانوار،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عوامل اقتصادی ، اجتماعی فرهنگی موثر بر نگرش زنان استان اصفهان د رخصوص نقش تبلیغات در کاهش مصرف خانوار :

تعداد صفحات:۱۶

چکیده:

هدف از تحقیق حاضر بررسی عوامل اقتصادی، اجتماعی فرهنگی موثر بر نگرش زنان استان اصفهان درخصوص نقش تبلیغات در کاهش مصرف خانوار می باشد روش تحقیق به صورت پیمایشی می باشد و جامعه آماری شامل کلیه زنان خانه دار استان اصفهان است. نمونه گیری به روش تصادفی ساده از میان زنان مراکز فوق انجام شد که تعداد ۲۸۴ زن در این تحقیق به عنوان نمونه شرکت داشتند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.