مقاله تعیین و اولویت گذاری مشخصه های ارزیابی اثربخشی مدیریت دانش سازمانی با رویکردفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی در مراکز تحقیقاتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تعیین و اولویت گذاری مشخصه های ارزیابی اثربخشی مدیریت دانش سازمانی با رویکردفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی در مراکز تحقیقاتی دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تعیین و اولویت گذاری مشخصه های ارزیابی اثربخشی مدیریت دانش سازمانی با رویکردفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی در مراکز تحقیقاتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین و اولویت گذاری مشخصه های ارزیابی اثربخشی مدیریت دانش سازمانی با رویکردفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی در مراکز تحقیقاتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تعیین و اولویت گذاری مشخصه های ارزیابی اثربخشی مدیریت دانش سازمانی با رویکردفرآیند تحلیل سلسله مراتبی فازی در مراکز تحقیقاتی :

تعداد صفحات:۱۴

چکیده:

هدف از مطالعه حاضر ارائه مدلی جهت اندازهگیری اثربخشی مدیریت دانش در مراکز تحقیقاتی می باشد. ۳۷ زیر مشخصه مدل – که همان شاخصهای موثر بر سنجش میزان اثربخشی مدیریت دانش هستند- در شش طبقه: منابع انسانی، مدیریت- ساختار، خلق و جمع آوری دانش، حفظ و بقاء دانش، انتقال دانش و در نهایت بهکارگیری و بهروزرسانی دانش- بر اساس مطالعه تحقیقات و مقالات مرتبط و نظر متخصصین و خبرگان مدیریت دانش استخراج و به کمک فرآیند تحلیل سلسله مراتبی وزن دهی شدهاند. از آنجا که افراد در قضاوت- های خود از زبان طبیعی استفاده می کنند و قضاوت آنها غالباً ذهنی است در نتیجه برای کاهش ابهام موجود در این قضاوتها از طیفهای کلامی بهرهگیری شده است. به عبارتی این پژوهش به دنبال بهبود کیفیت در اولویت گذاری مشخصه های ارزیابی اثربخشی مدیریت دانش در شرایط فازی است. از اینرو یک متدولوژی بر مبنای فرایند تحلیل سلسله مراتبی فازی توسعه یافته پیشنهاد شده است. ترتیب اهمیت طبقات مذکور با توجه به روش فازی به این صورت حاصل شدهاند: منابع انسانی، انتقال دانش، مدیریت- ساختار، بهکارگیری و بهروز رسانی دانش، خلق و جمع آوری دانش و در نهایت حفظ و بقاء دانش. در خاتمه مدل مذکور به طور موردی برای ارزیابی پنج مرکز تحقیقاتی از نظر اثربخشی مدیریت دانش اجرا شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.