مقاله بررسی سینتیکی احتراق برای تعیین عوامل نسبت هم ارزی و نسبت تراکم بهینه برای موتور EF7


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی سینتیکی احتراق برای تعیین عوامل نسبت هم ارزی و نسبت تراکم بهینه برای موتور EF7 دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی سینتیکی احتراق برای تعیین عوامل نسبت هم ارزی و نسبت تراکم بهینه برای موتور EF7  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی سینتیکی احتراق برای تعیین عوامل نسبت هم ارزی و نسبت تراکم بهینه برای موتور EF7،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی سینتیکی احتراق برای تعیین عوامل نسبت هم ارزی و نسبت تراکم بهینه برای موتور EF7 :

تعداد صفحات:۱۲

چکیده:

دراین مقاله با توجه به علم سینتیک شیمیایی به تحلیل سینتیکی احتراق دو سوخت گازمتان و ایزواکتان درموتور پایه گاز سوز ملی EF7 پرداخته شده است الاینده ها و میزان دما و فشار حاصل از احتراق دو سوخت بررسی و با همدیگر مقایسه می شود از آنجا که متان بیشترین درصد سوخت گاز طبیعی را تشکیل داده و مشخصه های ایزواکتان به سوخت بنزین نزدیک میباشد. با بررسی احتراق سینتیکی این دو سوخت درموتور ملی تاثیر عوامل نسبت سوخت به هوا و نسبت تراکم بر عملکرد والایندگی موتور مطالعه شده است نتایج بررسی نشان داد که نسبت سوخت به هوای بهینه در مورد هرد و سوخت متان و ایزواکتان نسبت هم ارزی مساوری ۰۶ می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.