مقاله تشخیص خطا و کنترل ساختار مجدد برای هواپیمای بدون سرنشین با استفاده از تخصیص ساختار ویژه


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تشخیص خطا و کنترل ساختار مجدد برای هواپیمای بدون سرنشین با استفاده از تخصیص ساختار ویژه دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تشخیص خطا و کنترل ساختار مجدد برای هواپیمای بدون سرنشین با استفاده از تخصیص ساختار ویژه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تشخیص خطا و کنترل ساختار مجدد برای هواپیمای بدون سرنشین با استفاده از تخصیص ساختار ویژه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تشخیص خطا و کنترل ساختار مجدد برای هواپیمای بدون سرنشین با استفاده از تخصیص ساختار ویژه :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

در این مقاله طراحی رؤیتگر برای سیستم های چند ورودی – چند خروجی بوسیله تخصیص ساختار ویژه و استفاده از آن در تشخیص و جداسازی خطا مورد بررسی قرار گرفته و بر روی مدلی از هواپیمای بدون سرنشین پیاده سازی شده است. همچنین بر روی هواپیما، مسأله طراحی فیدبک حالت با استفاده از تخصیص ساختار ویژه انجام گرفته است. هدف طراحی، بدست آوردن بهره های مناسب رؤیتگر و فیدبک حالت میباشد. با استفاده از این روش، بیانهای پارامتری کاملی از بهرههای رؤیتگر و فیدبک حالت بر حسب مجموعهای از بردارهای پارامتری و قطب های حلقه بسته بدست می آید. وجود دستهای از بردارهای پارامتری و قطب های حلقه بسته نشان دهنده درجه آزادی در طراحی می باشد لذا نیازهای خاصی همچون مقاوم پذیری را نیز میتوان بررسی نمود. نتایج شبیه سازی ها توانمندی و سادگی روش پیشنهادی را نشان می دهند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.