پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت مدیریت کیفیت فراگیر :

اسلاید ۱ :

تعریف

با سه کلمه زیر سر و کار داریم : TQM در تجزیه لغت

فراگیر: نشان دهنده همه گیر بودن آن است             

کیفیت: درجه تطابق کالای تولید شده یا خدمت ارایه شده با نیاز مشتری بیان می کند                               

مدیریت: فن –هنر- یا روش اداره کردن –کنترل کردن و;

است .                                                         

اسلاید ۲ :

lفراهم آوردن محصول با کیفیت برای مشتریان است که انجام این کار افزایش بهره وری و کاهش هزینه را در بر دارد

lبا کیفیت بالاتر محصول و قیمت کمتر آن موقعیت رقابتی در بازار بهبود می یابد

اسلاید ۳ :

lدر سال ۱۹۲۴ شوهارت از شرکت آزمایشگاههای تلفن بل یک نمودارآماری برای کیفیت متغیرها ی محصولات ارایه شد. از این نمودار به عنوان نقطه شروعی برای کنترل SQC کیفیت آماری

نام برده میشود . در سال ۱۹۵۰ ادوارد دمینگ چند دوره سمینار در مورد روشهای آماری برای مهندسان زاپنی ارایه داد. زاپنی ها با استفاده از این مفاهیم استانداردهایی را برای کیفیت وضع کردند به هر حال رنسانس کیفیت  در مورد محصولات آمریکایی در حال  منتشر شدTQM اجرا بود در میانه دهه ۱۹۸۰ مفهوم

اسلاید ۴ :

اصل ۱- تمرکز بر مشتری

اصل ۲- رهبری

اصل ۳- مشارکت کارکنان

اصل ۴- رویکرد فرایندگرا

اصل ۵- رویکرد سیستمی

اصل ۶- بهبود مستمر

اصل ۷- تصمیم گیری بر مبنای اطلاعات واقعی

   اصل ۸–  روابط با تامین کنندگان براساس منافع دوجانبه

l

اسلاید ۵ :

lنقش مدیر ارشد                                    

lکیفیت امری همگانی است و برای اجرای آن همگان مسوول هستند به ویزه مدیر ارشد ومدیر ارشد اجرایی

lشورای کیفیت                                        

lبرای اینکه بتوان کیفیت را به صورت فرهنگ در آوردنیاز به انجمنی داریم که رهبری وهدایت رابر عهده گیردشورای کیفیت به منزله موتور محرک  خواهد بود

اسلاید ۶ :

بیانیه های کیفیت

lبیانیه بینش سازمان                                    

lمنظور آن است که در طول ۵ یا ۱۰ سال آینده می خواهیم سازمان چگونه به نظر آید

lبیانیه ماموریت سازمان                                

lما که هستیم؟ مشتریان ما که هستند؟ ماچه کاری انجام میدهیم؟                                                 

اسلاید ۷ :

lدرک مشتریان از مفهوم کیفیت

lجامعه کنترل کیفیت آمریکا بر روی مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر مشتریان در انتخاب کالا تحقیق کرده وآن را بدست آورده است:

۱-عملکرد کالا                                                    ۲- ویژ گیهای کالا                                              

۳-خدمات مربوط به کالا

۴-ضمانت کالا

۵-قیمت کالا

۶-اعتبار موسسه تولید کننده کالاا

اسلاید ۸ :

lدر دسترس بودن کالا

lقابلیت اطمینان کالا

lقابلیت نگهداری کالا

l

l

اسلاید ۹ :

lگارانتی یا ضمانت کالا بیانگر پیمان و تعهدعمومی سازمان

نسبت به کیفیت آن کالا است                                   

ضمانت نامه ها تضمین کننده بازار فروش کالا هستند         

اسلاید ۱۰ :

lباید همواره با خریداران در تماس بود و مطابق وضعیت ارزش گذاری آنان سعی در ارایه محصولات و خدمات نمود

l

lتقریبا همه ما سازمان ها را بر اساس تجربه و تصور کلی که از آنها داریم رده بندی می کنیم نه صرفا “ بر پایه خود محصول ارایه شده