پاورپوینت مدل تعالی سازی و نتایج آن


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مدل تعالی سازی و نتایج آن دارای ۶۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت مدل تعالی سازی و نتایج آن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلودپاورپوینت مدل تعالی سازی و نتایج آن

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلودپاورپوینت مدل تعالی سازی و نتایج آن

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت مدل تعالی سازی و نتایج آن :

اسلاید ۱ :

تاریخچه بیمارستان

pمرکز پزشکی آموزشی و درمانی امام حسین(ع) بعنوان یکی از مراکز آموزشی درمانی بزرگ حاصل ادغام سه مرکز درمانی جرجانی ، هشتم شهریور و شهید سهامی (مرکز روانپزشکی) می باشد این مرکز وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی می باشد که در اوایل سال ۱۳۶۴ راه اندازی شده است . در زمان هشت سال دفاع مقدس خدمات مطلوبی به مجروحین جنگ تحمیلی ارائه نمود

p در حال حاضر این مرکز دارای بخشهای داخلی ،جراحی عمومی، جراحی مغزو اعصاب، قلب و عروق، گوارش، زنان و زایمان، اطفال ، چشم پزشکی ،ارتوپدی ،رادیوتراپی ،نورولوژی، روانپزشکی ، عفونی،نوزادان، دیالیز،آی سی یو،سی سی یو، آنژیوگرافی ، بخش جراحی قلب ، ونیز بخش های پاراکلینیکی نیز می باشد .

اسلاید ۲ :

اهداف انتخاب شده در شورای راهبری بیمارستان جهت رشد و بهبود

vافزایش کمی وکیفیت خدمات

vافزایش رضایت بیماران

vافزایش رضایت کارکنان

vافزایش دسترسی جامعه

vافزایش اثربخشی فعالیتها

v افزایش کارآیی کارکنان

vمدیریت بهینه فرآیندها

p

اسلاید ۳ :

دلایل انتخاب مدل EFQM

pرشد و ارتقای سطح یک سازمان در تمامی ابعاد

p کسب رضایتمندی کلیه ذینفعان

p ایجاد تعادل بین خواسته‌ها و انتظارات کلیه ذینفعان

p تضمین موفقیت سازمان در بلند مدت و کوتاه مدت

p مدل متوازن است وتوازن بین دوجزء توانمند ساز ونتایج در امتیازدهی رعایت شده است

اسلاید ۴ :

کارگروهها

pکارگروه رهبری و خط مشی و استراتژی (۱و۲)

pکارگروه منابع انسانی (۳و۷)

pکارگروه فرآیندها و مشتریان (۵و۶)

pکارگروه شراکتها و منابع (۴و۸)

p کارگروه نتایج کلیدی عملکرد(۹)

اسلاید ۵ :

برگزاری کارگاه آموزشی اظهارنامه نویسی

pاین کارگاه با شرکت ۲۵ نفر از کارکنان طی یک روز در تاریخ ۲۰/۶/۸۶ در سالن کنفرانس بیمارستان برگزار گردید .

برای مشاهده فایل های مشابه پیشنهاد می‌کنیم مقاله اصول و مبانی مدل تعالی ( سرآمدی ) سازمانی EFQM را لطفا ببینید.

دراین کارگاه که بصورت تئوری و عملی برگزار شدوهمکاران با مراحل انجام کار و نحوه نگارش اظهارنامه آشنا شدند .

اسلاید ۶ :

تدوین اظهارنامه

pبا مشارکت مدیران ،سرپرستان وتعدادی از کارشناسان ارشد بیمارستان اظهارنامه نامه بیمارستان در ۱۵ صفحه تدوین شد .

اسلاید ۷ :

رویکردهای انجام شده در خصوص معیارهای توانمندساز 

pتشکیل هیئت امنا در بیمارستان بمنظور راهبری و تصمیگیری های کلان

pتشکیل شورای اجرایی بیمارستان در جهت تصمیم گیری های مهم اجرایی.

pتدوین ماموریت ،چشم اندازوارزش های کاری بیمارستان

pبرگزاری جلسات مستمرعمومی و خصوصی باپزشکان و کارکنان درخصوص مسائل و مشکلات.

pبرگزاری کمیته های ۲۰گانه بیمارستان بمنظور ارتقای کیفیت خدمات بیمارستانی با حضور رهبران بیمارستان

pبهبود ساختار سازمانی بیمارستان و ایجاد معاونت درمان ،دفتر تحقیق و توسعه ، دفتر پژوهش

pبرگزاری کمیته نظارت و ارزشیابی درونی بیمارستان با حضور معاونین و مدیران

اسلاید ۸ :

رویکردهای انجام شده در خصوص معیارهای توانمندساز 

pاجرای استراتژی های ۶گانه :
– مدیریت عملکرد کارکنان
– بودجه ریزی عملیاتی
– کاهش تصدی گری
– فنآوری اطلاعات (HIS)
– مدیریت نگهداشت
– نظام جامع مدیریت

pتشکیل کمیته راهبردی بیمارستان

pتوسعه بخش های مراقبت ویژه بمنظور افزایش دسترسی جامعه

اسلاید ۹ :

رویکردهای انجام شده در خصوص معیارهای توانمندساز 

pتوانمند سازی کارکنان از طریق برگزاری دوره های آموزشی ، کارگاهها و سمینارهای آموزشی

pشناسایی مهارت های مرتبط و غیر مرتبط با شغل کارکنان.

pراه اندازی نظام پیشنهادات کارکنان

pبرگزاری مراسم پاسداشت بمناسبت های روز زن،روز پرستار،روز پزشک ،روزکارگر و ;

pتوجه به نیازهای رفاهی ومعیشتی کارکنان از جمله تأسیس صندوق همیاری ،بهبود وضعیت مهدکودک ،استخر ، برگزاری اردوهای زیارتی وسیاحتی و سرویس ایاب و ذهاب کارکنان .

pتوجه به حفظ کارکنان در ارتباط با مخاطرات  شغلی

p

اسلاید ۱۰ :

رویکردهای انجام شده در خصوص معیارهای توانمندساز 

pراه اندازی دستگاه شتابدهنده خطی بمنظور ارائه خدمات نوین وباکیفیت مناسب جهت بیماران سرطانی

pاستقرار سیستم HIS بمنظور افزایش سرعت پذیرش ، کاهش اتلاف وقت بیماران ،صرفه جویی در هزینه ها ، تقویت نظارت مدیران وافزایش رضایتمندی بیماران

pبرون سپاری داروخانه(تهیه دارو،لوازم اتاق عمل) ، آزمایشگاه ، پزشکی هسته ای و رادیولوژی.

p واگذاری خدمات پشتیبانی به شرکتهای خدماتی واجد الشرایط.

pباز سازی سیستم سرمایش بیمارستان در راستای بهینه کردن مصرف سوخت طبق استانداردهای سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور.

p

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.