پاورپوینت مدل تعالی سازی و نتایج آن
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت مدل تعالی سازی و نتایج آن دارای ۶۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت مدل تعالی سازی و نتایج آن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلودپاورپوینت مدل تعالی سازی و نتایج آن
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلودپاورپوینت مدل تعالی سازی و نتایج آن
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت مدل تعالی سازی و نتایج آن :
اسلاید ۱ :
تاریخچه بیمارستان
pمرکز پزشکی آموزشی و درمانی امام حسین(ع) بعنوان یکی از مراکز آموزشی درمانی بزرگ حاصل ادغام سه مرکز درمانی جرجانی ، هشتم شهریور و شهید سهامی (مرکز روانپزشکی) می باشد این مرکز وابسته به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی می باشد که در اوایل سال ۱۳۶۴ راه اندازی شده است . در زمان هشت سال دفاع مقدس خدمات مطلوبی به مجروحین جنگ تحمیلی ارائه نمود
p در حال حاضر این مرکز دارای بخشهای داخلی ،جراحی عمومی، جراحی مغزو اعصاب، قلب و عروق، گوارش، زنان و زایمان، اطفال ، چشم پزشکی ،ارتوپدی ،رادیوتراپی ،نورولوژی، روانپزشکی ، عفونی،نوزادان، دیالیز،آی سی یو،سی سی یو، آنژیوگرافی ، بخش جراحی قلب ، ونیز بخش های پاراکلینیکی نیز می باشد .
اسلاید ۲ :
اهداف انتخاب شده در شورای راهبری بیمارستان جهت رشد و بهبود
vافزایش کمی وکیفیت خدمات
vافزایش رضایت بیماران
vافزایش رضایت کارکنان
vافزایش دسترسی جامعه
vافزایش اثربخشی فعالیتها
v افزایش کارآیی کارکنان
vمدیریت بهینه فرآیندها
p
اسلاید ۳ :
دلایل انتخاب مدل EFQM
pرشد و ارتقای سطح یک سازمان در تمامی ابعاد
p کسب رضایتمندی کلیه ذینفعان
p ایجاد تعادل بین خواستهها و انتظارات کلیه ذینفعان
p تضمین موفقیت سازمان در بلند مدت و کوتاه مدت
p مدل متوازن است وتوازن بین دوجزء توانمند ساز ونتایج در امتیازدهی رعایت شده است
اسلاید ۴ :
کارگروهها
pکارگروه رهبری و خط مشی و استراتژی (۱و۲)
pکارگروه منابع انسانی (۳و۷)
pکارگروه فرآیندها و مشتریان (۵و۶)
pکارگروه شراکتها و منابع (۴و۸)
p کارگروه نتایج کلیدی عملکرد(۹)
اسلاید ۵ :
برگزاری کارگاه آموزشی اظهارنامه نویسی
pاین کارگاه با شرکت ۲۵ نفر از کارکنان طی یک روز در تاریخ ۲۰/۶/۸۶ در سالن کنفرانس بیمارستان برگزار گردید .
برای مشاهده فایل های مشابه پیشنهاد میکنیم مقاله اصول و مبانی مدل تعالی ( سرآمدی ) سازمانی EFQM را لطفا ببینید.
دراین کارگاه که بصورت تئوری و عملی برگزار شدوهمکاران با مراحل انجام کار و نحوه نگارش اظهارنامه آشنا شدند .
اسلاید ۶ :
تدوین اظهارنامه
pبا مشارکت مدیران ،سرپرستان وتعدادی از کارشناسان ارشد بیمارستان اظهارنامه نامه بیمارستان در ۱۵ صفحه تدوین شد .
اسلاید ۷ :
رویکردهای انجام شده در خصوص معیارهای توانمندساز
pتشکیل هیئت امنا در بیمارستان بمنظور راهبری و تصمیگیری های کلان
pتشکیل شورای اجرایی بیمارستان در جهت تصمیم گیری های مهم اجرایی.
pتدوین ماموریت ،چشم اندازوارزش های کاری بیمارستان
pبرگزاری جلسات مستمرعمومی و خصوصی باپزشکان و کارکنان درخصوص مسائل و مشکلات.
pبرگزاری کمیته های ۲۰گانه بیمارستان بمنظور ارتقای کیفیت خدمات بیمارستانی با حضور رهبران بیمارستان
pبهبود ساختار سازمانی بیمارستان و ایجاد معاونت درمان ،دفتر تحقیق و توسعه ، دفتر پژوهش
pبرگزاری کمیته نظارت و ارزشیابی درونی بیمارستان با حضور معاونین و مدیران
اسلاید ۸ :
رویکردهای انجام شده در خصوص معیارهای توانمندساز
pاجرای استراتژی های ۶گانه :
– مدیریت عملکرد کارکنان
– بودجه ریزی عملیاتی
– کاهش تصدی گری
– فنآوری اطلاعات (HIS)
– مدیریت نگهداشت
– نظام جامع مدیریت
pتشکیل کمیته راهبردی بیمارستان
pتوسعه بخش های مراقبت ویژه بمنظور افزایش دسترسی جامعه
اسلاید ۹ :
رویکردهای انجام شده در خصوص معیارهای توانمندساز
pتوانمند سازی کارکنان از طریق برگزاری دوره های آموزشی ، کارگاهها و سمینارهای آموزشی
pشناسایی مهارت های مرتبط و غیر مرتبط با شغل کارکنان.
pراه اندازی نظام پیشنهادات کارکنان
pبرگزاری مراسم پاسداشت بمناسبت های روز زن،روز پرستار،روز پزشک ،روزکارگر و ;
pتوجه به نیازهای رفاهی ومعیشتی کارکنان از جمله تأسیس صندوق همیاری ،بهبود وضعیت مهدکودک ،استخر ، برگزاری اردوهای زیارتی وسیاحتی و سرویس ایاب و ذهاب کارکنان .
pتوجه به حفظ کارکنان در ارتباط با مخاطرات شغلی
p
اسلاید ۱۰ :
رویکردهای انجام شده در خصوص معیارهای توانمندساز
pراه اندازی دستگاه شتابدهنده خطی بمنظور ارائه خدمات نوین وباکیفیت مناسب جهت بیماران سرطانی
pاستقرار سیستم HIS بمنظور افزایش سرعت پذیرش ، کاهش اتلاف وقت بیماران ،صرفه جویی در هزینه ها ، تقویت نظارت مدیران وافزایش رضایتمندی بیماران
pبرون سپاری داروخانه(تهیه دارو،لوازم اتاق عمل) ، آزمایشگاه ، پزشکی هسته ای و رادیولوژی.
p واگذاری خدمات پشتیبانی به شرکتهای خدماتی واجد الشرایط.
pباز سازی سیستم سرمایش بیمارستان در راستای بهینه کردن مصرف سوخت طبق استانداردهای سازمان بهینه سازی مصرف سوخت کشور.
p
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.