پاورپوینت چگونگی ارزشیابی کیفیت گروههای آموزشی در دانشگاه تهران


در حال بارگذاری
17 سپتامبر 2024
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

  پاورپوینت چگونگی ارزشیابی کیفیت گروههای آموزشی در دانشگاه تهران دارای ۳۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت چگونگی ارزشیابی کیفیت گروههای آموزشی در دانشگاه تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.


لطفا به نکات زیر در هنگام خرید

دانلود پاورپوینت چگونگی ارزشیابی کیفیت گروههای آموزشی در دانشگاه تهران

توجه فرمایید.

۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه 

دانلود پاورپوینت چگونگی ارزشیابی کیفیت گروههای آموزشی در دانشگاه تهران

قرار داده شده است

۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت  تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید

۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد

۴-در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد

۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است


بخشی از متن پاورپوینت چگونگی ارزشیابی کیفیت گروههای آموزشی در دانشگاه تهران :

اسلاید ۱ :

سئوالهای اساسی در باره کیفیت
گروههای آموزشی 

.۱با توجه به این که دانشگاه تهران نماد آموزش عالی ایران است، چگونه می توان کیفیت گروههای آموزشی  آن را مورد سنجش قرارداد و ارتقائ آنها را فراهم آورد ؟

.۲اگر  ”عملکرد“ دانشجویان ملاک سنجش کیفیت آموزشی گروهها محسوب شود،  صلاحیت های مورد نظر کدامند و چگونه مورد ارزیابی قرار می گیرند؟

.۳فرایند انجام ارزیابی برای بهبود کیفیت چیست و براساس نتایج آن چگونه می توان ”محیط“ یادگیری و عملکرد دانشجورا بهبود بخشید؟

اسلاید ۲ :

nاصطلاحات ارزشیابی برنامه

nطبقه بندی رویکردهای ارزشیابی/تضمین کیفیت در اموزش عالی

nویژگی های رویکرد نوع الف( شامل ارزیابی درونی-با تاکید بر هدفها- و ارزیابی برونی)

nفرایند و مراحل ارزیابی درونی 

n مروری بر تجارب حاصل از ارزیابی درونی و ضروت اشاعه فرهنگ کیفیت

nنقش مرکز ارزیابی کیفیت دانشگاه تهران در ارتقای کیفیت گروههای آموزشی

n

n

n

اسلاید ۳ :

اصطلاحات ارزشیابی برنامه 

nارزشیابی

nارزیابی

nسنجش

nاندازه گیری

nکیفیت

nاستاندارد

nملاک

nنشانگر

اسلاید ۴ :

تعریف ارزشیابی گروه آموزشی

فرایند تعیین،تهیه و فراهم آوردن داده ها و اطلاعات

جهت قضاوت و تصمیم گیری در باره عوامل گروه آموزشی به منظور بهبودی کیفیت محیط یادگیری و عملکرد گروه آموزشی

n

اسلاید ۵ :

nارزیابی = ارزشیابی

evaluation/ assessment

nسنجش: اندازه گیری / ارزشیابی

   فشار سنج؛ حرارت سنج / سنجیده سخن گفتن

nاندازه گیری:

   انتساب اعداد به خصیصه های مورد نظر بر حسب قاعده معین

n

اسلاید ۶ :

nاستاندارد (کتاب ارزشیابی آموزشی ص:۳۵-۴۴ و۳۳۱ تا   ۳۴۵)

nملاک      ( همان منبع ص ۳۵)

nنشانگر   ( همان منبع ص ۳۶)

در صورت در دسترس نبون استاندارد می توان، با استفاده از هدفها، الزامات را تعریف کرد. 

اسلاید ۷ :

nارزیابی سیستم قلب و عروق و اطمینان از کیفیت عملکرد آن در اولویت قرار دارد. ( عامل ارزیابی = قلب )

nملاک ارزیابی :

    ۱- نبض و ۲- فشار خون

nنشانگر های ارزیابی:

    ۱-۱- تعدادضربان در دقیقه

    ۲-۱- فشار خون سیستولیک

    ۲-۲- فشار خون دیاستولیک

nاستاندارد:

 ۱-۱- نبض بین ۶۰تا ۱۰۰ بر حسب سن و سا یر شرایط

 ۲-۱- سیتولیک بین ۱۲۰ و ۱۴۰

 ۲-۲- دیاستولیک  کمتر از ۹۰

n

اسلاید ۸ :

 تعریف کیفیت بوسیله  :INQAAHE

الف ) تطابق عامل با استاندارد(ها)

 ب)  تطابق عامل با هدفها/ انتظارات

 کیفیت از دید گاه های مختلف:

-مصرف کننده

-کارفرما

-هیات علمی

-معرفت  شناسان

– ;

اسلاید ۹ :

.۱درونداد ( دانشجو؛ هیات علمی؛;)

.۲فرایند

.۳برونداد واسطه ای

.۴برونداد نهائی

.۵پیامد (اشتغال/ بیکاری ؛ ادامه تحصیل ؛;)

n

اسلاید ۱۰ :

  بازنگری مستمر هدفها وفرایندهای   اجرایی برای تحقق هدفها به منظور حفظ و  ارتقاء سطح آنها  جهت تطابق   با استانداردها یا انتظارات 

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.