پاورپوینت بنچ مارکینگ
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت بنچ مارکینگ دارای ۴۳ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت بنچ مارکینگ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت بنچ مارکینگ :
اسلاید ۱ :
مفهوم بنچ مارکینگ (Benchmarking)
- در لغت به معنای محک زنی و الگوبرداری است.
- واژه Benchmark قبل از اینکه در ادبیات مدیریت مطرح شود در علوم مهندسی ساختمان بکار گرفته شده، به معنی شاخصی است که سایر نقاط و موقعیتها خود را با آن مقایسه کرده و تطبیق میدهند.
اسلاید ۲ :
تعریف، تشخیص و تطابق یافتن با اقدامات و فرایندهای سازمانهای برجسته در سطح دنیا، بهمنظور افزایش عملکرد سازمان خود.
اسلاید ۳ :
مقایسه چه چیزی ؟
- مقایسه براساس عملکرد
- مقایسه براساس فرایندهای کاری
- مقایسه راهبردی
اسلاید ۴ :
مقایسه براساس عملکرد :
- در این نوع از الگوبرداری ، سازمانها و صنایع معیارهای عملکرد را با هم مقایسه میکنند ؛ به عنوان مثال یک سازمان در زمینه معیارهای مالی و یا معیارهای عملیاتی خود را با سازمان پیشرو مقایسه میکند .
اسلاید ۵ :
مقایسه براساس فرایندهای کاری
- در این مدل روشها و فرایندهای کاری سازمانها با یکدیگر مقایسه میشوند ؛ به عنوان مثال یک سازمان فرایندهای لازم برای تولید یک محصول خاص را با فرایندهای سازمان پیشرو مقایسه میکند .
اسلاید ۶ :
مقایسه براساس فرایندهای کاری
- در این مدل روشها و فرایندهای کاری سازمانها با یکدیگر مقایسه میشوند ؛ به عنوان مثال یک سازمان فرایندهای لازم برای تولید یک محصول خاص را با فرایندهای سازمان پیشرو مقایسه میکند .
اسلاید ۷ :
مقایسه براساس عملکرد :
- در این نوع از الگوبرداری ، سازمانها و صنایع معیارهای عملکرد را با هم مقایسه میکنند ؛ به عنوان مثال یک سازمان در زمینه معیارهای مالی و یا معیارهای عملیاتی خود را با سازمان پیشرو مقایسه میکند .
اسلاید ۸ :
مقایسه براساس فرایندهای کاری
- در این مدل روشها و فرایندهای کاری سازمانها با یکدیگر مقایسه میشوند ؛ به عنوان مثال یک سازمان فرایندهای لازم برای تولید یک محصول خاص را با فرایندهای سازمان پیشرو مقایسه میکند .
اسلاید ۹ :
مقایسه راهبردی :
- در این مدل استراتژی سازمانها با یکدیگر مقایسه میشوند ؛ به عنوان مثال استراتژی فروش سازمانها ، استراتژی خرید سازمانها ، استراتژی تولید و مواردی ازیندست با یکدیگر مقایسه شده و بهترین سازمان از جهت اتخاذ استراتژی مربوطه مورد مقایسه قرار می گیرد .
اسلاید ۱۰ :
الگوبرداری داخلی
- یکی از ساده ترین انواع الگوبرداری که هدف آن شناخت استانداردهای عملکردی درون سازمانی بوده و با توجه به این که درون سازمان انجام می شود، می تواند به عنوان اولین تجربه تلقی شده و پایه و اساس الگوبرداریهای خارج از سازمان باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.