پاورپوینت پژوهش درحیطه ناتوانی
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت پژوهش درحیطه ناتوانی دارای ۲۹ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت پژوهش درحیطه ناتوانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت پژوهش درحیطه ناتوانی
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت پژوهش درحیطه ناتوانی
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت پژوهش درحیطه ناتوانی :
اسلاید ۱ :
پژوهش مایه حیات علم است
پژوهش به عنوان زیر مجموعه ای از نهاد علم، زیر بنای توسعه در عصر اطلاعات است
پژوهش به معنای کشف حقیقت یک امر است و از اینرو مقدس است و البته به دنبال حق و حقیقت رفتن هم مشکلاتی دارد.
پژوهش همواره راهنمای مدیران، برنامه ریزان و تصمیم گیرندگان است و بدون در نظرگرفتن جنبه های عقلانی نمی توان تصمیم درست و صحیحی را اتخاذ کرد.
اسلاید ۲ :
هزینههای اجتماعی
احساس ناامنی و ترس، محرومیتهای سیاسی و اجتماعی و انزوا
هزینههای روانی
از دست دادن سلامت جسمی، اضطراب و افسردگی
هزینههای مادی
کاهش استراحت، خواب مناسب و تفریح و پرداخت هزینههای مادی و از دست دادن فرصتهای موفقیتآمیز
اسلاید ۳ :
عدم توازن بین سبد هزینهها و سبد پاداشها
نامتوازنی ساختار سازمانی پژوهش و تولید کارکردهای منفی
مشکل فقدان نقشههای پژوهشی و پایگاههای سازمان پژوهشی
اسلاید ۴ :
یکی از مشکلات تحقیقات در ایران، رژیم مالی آن است.
در بیشتر کشورهای پیشرفته مدیر پروژه تحقیقاتی، مدیریت مالی آن را هم برعهده میگیرد و این طور نیست که اگر حقالزحمه پژوهشگر پرداخت نشود، دست او به جایی بند نباشد.
در کشورهای یاد شده همانطور که یک باشگاه فوتبالیست خوب خود را به راحتی از دست نمیدهد، یک موسسه هم حاضر نیست به آسانی خود را از خدمات یک پژوهشگر محروم کند.
اسلاید ۵ :
مشکل عدم توجه به کار جمعی در فعالیت های پژوهشی
پژوهش محتاج ذهنی پرسوال است. در این عرصه آنکه پرسش و سوال بیشتری داشته باشد و به تعبیری پرسشهای بیشتری را توزیع کند محترم تر است و این البته نیازمند نگاهی پرسش محور نسبت به عالم و آدم است
اسلاید ۶ :
در نگاه سنتی برای بررسی مشکلات پژوهش، بیشتر ریشه مشکلات درکمبود اعتبارات ارزیابی می شود اما در دیدگاه مدرن، مهمترین مشکل کمبود تقاضاست. هر چند باید به عرضه نیز توجه نمود.
بودجه های پژوهشی هزینه نیستند بلکه سرمایه گذاری برای آینده تلقی می شوند و مدیران و مسئولان بخشهای دولتی و خصوصی با اعتقاد به اینکه بدون پژوهش نباید تصمیم گیری کنیم می توانند از بروز زیانهای بزرگ جلوگیری کنند
اسلاید ۷ :
پژوهش در بیشتر کشورهای غربی بدان جهت صورت میگیرد که نظام اقتصادی بهجد به دنبال استفاده از دستاوردهای آن برای بهبود وضعیت خود است اما در کشور ما نسبت و رابطه اقتصاد و پژوهش چنان مطلوب نیست
به همین جهت عده ای بر این نظرند که مشکل اصلی پژوهش در ایران این نیست که پژوهش صورت نمیگیرد بلکه بدین نکته بر می گردد که این پژوهشها کاربرد و کارکردی در اقتصاد و جامعه و فرهنگ ندارند.
اسلاید ۸ :
یک بخش از مشکلات مربوط به ساختار است یعنی اینکه به اندازه کافی پژوهشگر نداریم و نظام های آموزشی ما پژوهشگر تربیت نمی کند و در نتیجه پژوهش هایمان عمدتاً محدود و تکراری هستند.
مسأله بعد اینکه باید از انجام تحقیقات تکراری جلوگیری کرده و بودجه ها را در بخش ها و حوزه هایی صرف کنیم که پژوهش های چندانی صورت نگرفته است.
اسلاید ۹ :
پرسش این است چند نهاد در ایران به دنبال دانشگاهها و مراکز پژوهشی رفتهاند که در این مسائل پژوهشهای آنها را به کار گیرند. از سوی دیگر چند نهاد پژوهشی به جد قصد داشتهاند که به مسائل و مشکلات عینی جامعه پاسخ گویند.
به نظر عدهای تا مشکل عدم ارتباط بخش پژوهش با صنعت و اقتصاد و در یکی سطح رابطه پژوهش با کل جامعه و فرهنگ حل نشود مشکل پژوهش همچنان باقی خواهد بود و خود را با چهره های متفاوتی به ما نشان می دهد.
اسلاید ۱۰ :
پرداختن به پژوهش باید از مدارس آموزش داده شود و آموزش یک سویه در کلاسهای درس نیز جایش را به پرسش و پاسخ معلمان و دانشآموزان بدهد. در این صورت دانشآموزی که دائما سئوال میکند، به عنوان مزاحم و فردی آنارشیست، از کلاس درس اخراج نمیشود!
باید کار پژوهش را از مدارس آغاز کرد. در این زمینه باید روشهای آموزشی را مبتنی بر پژوهش طراحی کنیم، در این صورت، امکان استفاده بهینه از امکانات فراهم می شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.