پاورپوینت سیستم اطلاعات مدیریت
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت سیستم اطلاعات مدیریت دارای ۱۵ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت سیستم اطلاعات مدیریت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت سیستم اطلاعات مدیریت
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت سیستم اطلاعات مدیریت
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت سیستم اطلاعات مدیریت :
اسلاید ۱ :
lهدف سیستم اطلاعات مدیریت ، ارائه اطلاعات مورد نیاز به مدیران به منظور: حل مساله، کنترل و تصمیم گیری است.
lاین سیستم در موقعیت های سازمان یافته و برنامه ریزی شده که نیازهای اطلاعات مشخص است، کاربرد دارد.
lسیستم اطلاعات مدیریت به طور عمده توسط مدیران تاکتیکی به منظور انجام وظایف برنامه ریزی، بازاریابی، امور مالی، منابع انسانی و مدیریت پروژه به کار می رود.
اسلاید ۲ :
سیستم پشتیبانی تصمیم گیری
Decision Supporting System (DSS)
lاین سیستم به مدیران در زمینه حل مسائل:
برنامه ریزی نشده یا نیمه برنامه ریزی شده کمک می کند.
DSS در برنامه ریزی مالی، بودجه بندی، و پیش بینی های آتی کاربرد فراوان دارد.
تفاوت کلیدی بین MIS و DSS:
lDSS اجازه دستکاری داده ها را جهت آزمایش نتایج جایگزین فراهم می کند. اما MIS صرفا اطلاعات حاصل از سیستم اطلاعات را بصورت فرمهای گزارش ارائه می کند.
اسلاید ۳ :
شاخص های سنجش Input (درونداد)
l
lمتوسط تخت فعال درماه
lنسبت کادر شاغل به تخت فعال
lنسبت تخت فعال به جمعیت منطقه
lنسبت تخت اورژانس به کل تخت بیمارستان
lنسبت بستری به جمعیت منطقه
lنسبت مراجعین بر حسب هریک از تخصص ها
lنسبت مراجعین به نیروی انسانی بر حسب رشته شغلی
lفراوانی نسبی مراجعین به تفکیک نوع بیمه
lفراوانی نسبی مراجعین به تفکیک نوع تجهیزات غیر مصرفی (دستگاه نوارقلب- الکتروشوک- . . .)
lمیزان تجهیزات مصرفی به ازاء هر مراجعه کننده (کلیشه مصرفی اورژانس)
lفراوانی نسبی مراجعین بر حسب نحوه مراجعه (۱۱۵- از سایر مراکز و 😉
lفراوانی نسبی مراجعین بر حسب اولویت بندی (سرپایی – سریع – فوری)
اسلاید ۴ :
شاخص های سنجش Process ( فرآیند)
lمتوسط زمان پذیرش بیماران اورژانسی (انجام امور اداری پذیرش)
lمتوسط زمان انتظار از بدو ورود تا اولین معاینه پزشکی
lمتوسط زمان انتظار از درخواست مشاوره پزشکی تا اولین معاینه تخصصی (ویزیت آنکال)
lمتوسط زمان انتظار از دستور پزشکی تا اقدام پرستاری
lمتوسط زمان انتظار انجام آزمایشات فوری از دستور پزشکی تا دریافت نتیجه
lمتوسط زمان انتظار انجام پرتو نگاری فوری از دستور پزشکی تا دریافت نتیجه
اسلاید ۵ :
lمتوسط زمان انتظار جهت حضور تیم احیاء بر بالین بیمار پس از اعلام کد احیاء
lمتوسط زمان انجام فعالیتهای ترخیص
lمتوسط زمان انتظار از دستور پزشکی تا ارجاع به اتاق عمل
lمتوسط زمان انتظار انجام گچ گیری
lمتوسط زمان انتظار صدور دستور ارجاع فوری تا ارجاع فوری تا ارجاع به مراکز دیگر
lمتوسط زمان صدور دستور انتقال تا انتقال به بخش
lمتوسط زمان انتظار از درخواست الکتروکاردیوگرافی فوری تا دریافت نتیجه
اسلاید ۶ :
شاخص های سنجشOutput (برونداد)
lمیزان اشغال تخت
lنسبت تخت اشغال شده به افراد شاغل در هریک از بخش ها
lروزکاردکرد پزشک به تفکیک تخصص
lمیزان اعمال جراحی اورژانسی بیمارستان
lنسبت اعمال جراحی انجام شده در اورژانس به بستری موقت اورژانس
lمتوسط زمان اقامت بستری شدگان
lنسبت عملکرد تخت (این شاخص تعداد دفعات پر و خالی شدن تخت، در یک دوره زمانی معین را نشان می دهد.)
اسلاید ۷ :
lفاصله چرخش تخت (این شاخص نشان دهنده فاصله زمانی است که یک تخت در طول مدت معین خالی مانده است و به روز بیان می شود)
lنسبت ارجاع فوری به کل مراجعین
lمیزان پذیرش در بخشهای بستری بیمارستان از مراجعین اورژانس
lفراوانی نسبی مراجعین به تفکیک نوع ترخیص
lفراوانی نسبی مراجعین بر حسب طبقه بندی گروههای ۲۱ گانه ICD-10
lفراوانی نسبی ارجاع فوری بر حسب طبقه بندی گروههای ۲۱ گانه ICD-10
lفراوانی نسبی مراجعین اورژانس بر حسب طبقه بندی علتهای خارجی آسیب ها
اسلاید ۸ :
شاخص های سنجشOutcome (پیامدها)
lمیزان های مرگ و میر
lمیزان بروز خطاهای پزشکی
lمیزان احیاء موفق انجام شده
lمیزان شکایات انجام شده
lمیزان ترخیص با میل شخصی
lرضایتمندی بیماران
l
l
اسلاید ۹ :
تفسیر اطلاعات
lتفسیر یک کار گروهی است
.۱مقایسه اطلاعات بدست آمده با اهداف
.۲مقایسه اطلاعات بدست آمده با سایر مراکز مشابه
.۳مقایسه اطلاعات بدست آمده با استانداردها
.۴مقایسه اطلاعات بدست آمده با زمانهای مشابه گذشته
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.