پاورپوینت بازیابی بین المللی
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت بازیابی بین المللی دارای ۱۶ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت بازیابی بین المللی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت بازیابی بین المللی
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت بازیابی بین المللی
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت بازیابی بین المللی :
اسلاید ۱ :
اهمیت فرهنگ در بازاریابی بین المللی
شکل دهی به نحوه مصرف ، اولویت نیازها ، تمایلات و شیوه ارضای آنها .
در نظر گرفتن مسائل فرهنگی قبل از هر نوع تبلیغی برای مطابقت این تصمیمات با معیارهای فرهنگی .
رفتار بازار خود جزیی از فرهنگ می باشد .
اسلاید ۲ :
دانش فرهنگی
دانش فرهنگی
دانش واقعی : از حقایق سخن می گوید که روش مشخصی دارد و می توان
آن را آموزش داد مثل معانی رنگها
دانش مجازی یا تفسیری : توانایی درک رفتار و الگوهای موجود در فرهنگ
که به تجربه گذشته بستگی دارد مثل معنی زمان
اسلاید ۳ :
حساسیت فرهنگی
ارزیابی و تفسیر و درک تفاوتهای فرهنگی بدون اعمال قضاوت و آمادگی برای پذیرش و قبول آنها
اسلاید ۴ :
عناصر فرهنگ Elements of culture
.۱فرهنگ مادی
.۲نهادهای اجتماعی
.۳جهان بینی
.۴زیباشناسی
.۵زبان
اسلاید ۵ :
فرهنگ مادی
فرهنگ مادی
فرهنگ تکنولوژیک : به روشهای تولید کالا و دانش فنی جامعه
(درک،وفق وطریقه استفاده از تکنولوژی)
فرهنگ اقتصادی : به نحوه بهره گیری مردم از تواناییهای خود مربوط می شود
فروش لوازم جدید در یک کشور توسعه یافته آسانتر از توسعه نیافته است
اسلاید ۶ :
نهادهای اجتماعی
تعیین کننده نوع ارتباط انسانها ، نحوه سازماندهی فعالیتها و رفتارهای قابل قبول .
تعیین کننده نقش و جایگاه افراد هر جامعه .
دارای زیر مجموعه های :
.۱آموزش : سطح سواد تعیین میزان مصرف و درامد و نوع تبلیغات
.۲کار و تفریح : گرایش افراد به سختکوشی و ارتباط آن با رشد اقتصادی
.۳خانواده : مرجع اصلی در رفتار خانواده و درک موقعیت خانواده برای تعیین سیاستهای تبلیغی
اسلاید ۷ :
جهان بینی
به مذهب ، سیستم اقتصادی ، اعتقاد به نیروهای ماورای طبیعت ،خرافات و جایگاه آن در جامعه می پردازد .
قبول و یا رد اقدامات تبلیغی نیز تحت تاثیر اعتقادات می باشد .
اسلاید ۸ :
زیبا شناسی
شامل فولکور ، موسیقی و به طور کلی هنر است که تفسیر نشانه ها و نمادها ، روش بیان زیبایی و انعکاس آن در فرهنگ بر مبنای آن صورت می گیرد .
شکل ظاهری بسته بندی ، کالاها و نشانه ها و نامها تحت تاثیر ملاحظات زیباشناختی می باشد .
اسلاید ۹ :
ارزیابی و شناخت فرهنگها
توجه به موارد زیر در مطالعه رفتار مصرف کننده در فرهنگها حائز اهمیت می باشد :
.۱شناسایی انگیزه ها ( چه نیازی در ذهن مردم وجود دارد ).
.۲ویژگی الگوی رفتار (تصمیم گیرنده خرید ؟نوبتهای خرید ؟ اندازه و کجا ؟)
.۳ارزشهای اجتماعی (آیا مصرف تحت باورهاست ؟)
.۴ویژگی یا نحوه تصمیم گیری (تصمیم گیری چگونه ؟ و چه منابع اطلاعاتی ؟)
.۵ارزیابی روشهای تبلیغی و ترویجی (مشکلات زبانی ؟افراد مورد پذیرش برای فروش توسط مردم ؟)
.۶نهاد هایی که در فکر فردم هستند (خرده فروش و واسطه های در دسترس ؟ چه خدماتی ارائه می دهند ؟)
اسلاید ۱۰ :
ارزیابی عناصر فرهنگ
برخی نقش اساسی و برخی نقش غیر مستقیم
تاثیر نقش آن عامل و نوع فعالیت بازاریابی در ارزیابی
کلی بررسی نمودن فرهنگ بجای جزیی
عناصر فرهنگی تعیین کننده الگوی اصلی مصرف ، ونوع و میزان و نحوه خرید می باشند .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.