پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت :
اسلاید ۱ :
عناوین کتاب های قابل ارائه توسط دانشجویان
- Hایجاد سازمان یادگیرنده ترجمه محمدرضا زالی – مرکز کارآفرینی دانشگاه تهران ( ۳ نفر)
- مدیریت استراتژیک – فرد آر دیوید ترجمه دکتر علی پارساییان نشر فرهنگ و هنر(۴ نفر)
- ساختن برای ماندن – ترجمه فضل اله امینی (۳ نفر)
- پنج دشمن کار تیمی – مترجم فضل الله امینی نشر فرا( ۳نفر)
- پنجمین فرمان – مترجم حافظ کمال حقیقت – محمد روشن نشر سازمان مدیریت صنعتی(۳نفر)
- مدیریت اقتضائی – مترجم ناصر میرسپاسی میر (۱ نفر) ( فایل خلاصه کتاب موجود است)
- ناجی نیسان – مترجم مسعود نیازمند( ۱ نفر) ( فایل خلاصه کتاب موجود است)
- فراز و نشیب مدیریت در فورد و کرایسلر(۱نفر) ( فایل خلاصه کتاب موجود است)
- رهبری کارآفرین( ۱ نفر) ( فایل خلاصه کتاب موجود است)
اسلاید ۲ :
- استراتژی اثر بخش وفا غفاریان- غلامرضا کیانیH- نشر فرا ( ۳ نفر)
- مدیریت برخود -هیرم اسمیت- ترجمه مهندس کمال هدایت نشر فرا(۳ نفر)
- خدایان مدیریت – چارلز هندی – ترجمه آذر هوش کهزاد نشر فرا(۳ نفر)
- صفت های بایسته یک رهبر – جان ماکسول – ترجمه عزیز کیاوند- نشر فرا( ۳نفر)
- ۱۰ اصل اثر بخشی استراتژی – غلامرضاکیانی- نشر فرا (۳نفر)
- اشتباه مهلک مدیران–(۱ نفر) ( فایل خلاصه کتاب موجود است)
- بزرگترین اصل مدیریت در دنیا( ۱ نفر) ( فایل خلاصه کتاب موجود است)
- عذرخواهی یک دقیقه ای( ۱ نفر) ( فایل خلاصه کتاب موجود است)
- مستندسازی تجربیات مدیران ( ۱ نفر) ( فایل خلاصه کتاب موجود است)
- روش عالی برای انجام بیشترین کار( ۱ نفر) ( فایل خلاصه کتاب موجود است)
اسلاید ۳ :
بخشی از دانش مدیریت از طریق آموزش فراگرفته می شود ، ولی بخشی دیگر از آن باید ضمن کار آموخته شود ؛ به این تریتب آن بخش از مدیریت راکه با آموزش فراگرفته می شود ؛ «علم مدیریت» و بخشی از آن را که از طریق کسب تجارت و اندوخته ها و به کارگیری آنها در شرایط گوناگون حاصل می شود ، «هنر مدیریت» می دانند .
اسلاید ۴ :
تعریف علم مدیریت
علم مدیریت علم چگونگی ایجاد تحول از طریق اعمال مجموعه وظایفی (مانند کنترل, سازماندهی، 😉 در ارکان و عوامل تشکیل دهنده سازمان (مانند ساختار و تشکیلات، مقررات و دستورالعمل، منابع مادی و انسانی، سیستمها و روشها، 😉 در جهت بهره وری بیشتر .
اسلاید ۵ :
تعریف سازمان
گروهی متشکل از دو یا چند تن که در محیطی با ساختار منظم و از پیش تعیین شده برای نیل به اهداف گروهی با یکدیگر همکاری میکنند.
انواع سازمان:
- سازمانهای انتفاعی و غیر انتفاعی
- سازمانهای تولیدی و خدماتی
- سازمانهای دولتی و خصوصی
اسلاید ۶ :
تعریف سازمان
- سازمانهای انتفاعی:
سازمانهایی هستند که با هدف کسب سود تشکیل میشوند.
- سازمانهای غیر انتفاعی:
این سازمانها، با اهداف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و سیاسی تشکیل میشوند مانند اتحادیههای کارگری و انجمنهای مذهبی.
- سازمانهای تولیدی:
این سازمانها از مواد خام یا مواد اولیه برای تولید کالا استفاده میکنند.مانند کارخانههای تولید کفش و تلویزیون.
- سازمانهای خدماتی:
این نوع از سازمانها خدمات ارائه میکنند مانند خدمات مشاوره عمومی و خدمات پزشکی.
- سازمانهای دولتی:
این نوع سازمانها تحت کنترل دولت هستند.
- سازمانهای خصوصی:
این نوع سازمانها بجای کنترل دولت توسط افراد یا بخش دولتی کنترل میشوند.
اسلاید ۷ :
تعریف راسل ایکاف(Ackoff) از سیستم:
سیستم مجموعه ای از دو یا چند عنصر(Element)است که سه شرط زیر را داشته باشد :
- هر عنصر سیستم بر رفتار و یا ویژگیهای کلwhole) ) سیستم ، موثر است .
به عنوان مثال رفتار اجزایی از بدن انسان مثل قلب و مغز و شش می توانند عملکرد و ویژگیهای بدن انسان را به عنوان یک کل تحت تاثیر قرار دهند .
- بین عناصر سیستم از نظر رفتاری و نوع تاثیر بر کل سیستم ، وابستگی متقابل وجود دارد .
یعنی نحوه رفتار هر عنصر و نیز نحوه تاثیر هر عنصر بر کل سیستم ، بستگی به چگونگی رفتار حداقل یک عنصر دیگر از سیستم دارد .
به عنوان مثال در بدن انسان ، نحوه رفتار چشم بستگی به نحوه رفتار مغز دارد .
- هر زیر مجموعه ای از عناصر تشکیل شود ، بر رفتار کل سیستم موثر است و این تاثیر بستگی به حداقل یک زیر مجموعه دیگر از سیستم دارد . به عبارت دیگر اجزای یک سیستم چنان به هم مرتبط اند که هیچ زیر گروه مستقلی از آنها نمی توان تشکیل داد .
اسلاید ۸ :
اگر اجزاء یک موجودیت (Entity) با یکدیگر تعامل نداشته باشند ، تشکیل یک مجموعه می دهند نه یک سیستم . به عبارت دیگر ، مشخصه مهم یک سیستم ، تعامل و ارتباط است و ویژگیهای اصلی سیستم از تعامل اجزاء بدست می آید نه از رفتار مستقل اجزاء . به عنوان مثال اگر قطعات یک خودرو را به صورت منفک در یک مکان کنار یکدیگر قرار دهیم ، تشکیل خودرو نخواهند داد .
اسلاید ۹ :
تعاریف ویژگی های سیستم
ورودی ها : عواملی هستند که به صورت های مختلفی مانند مواد خام ، انرژی ، اطلاعات ، نیروی انسانی و ; وارد سیستم می شوند .
پردازش : فرآیند تبدیل ورودی هاست مانند تولید ، انجام محاسبات
خروجی ها : ما حصل فرآیند تبدیل ورودی ها می باشد مانند محصول نهایی ، خدمات ، اطلاعات مدیریت .
کنترل /بازخور : بازخور اطلاعاتی در مورد عملکرد واقعی و خروجی سیستم است و کنترل فرآیند سنجش و مقایسه عملکرد واقعی با عملکرد از پیش تعیین شده می باشد .
اسلاید ۱۰ :
انواع بازخور
بازخور بر دو نوع است :
- بازخور مثبت
- بازخور منفی
چنانچه اطلاعات نشان می دهد که نتایج عملکرد همسو و مطابق با استاندارد هاست ، در این صورت بازخور مثبت نامیده می شود که نتیجه آن ادامه فعالیت سیستم خواهد بود و برعکس چنانچه اطلاعات بازخور حاکی از تفاوت ها و انحرافات نسبت به استاندارد ها باشد در این صورت بازخور منفی نامیده می شود که نتیجه آن توقف تولید و اقدام در راستای اصلاح موارد مشکل دار خواهد بود .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.