پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی
توجه : این پروژه به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد
پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی دارای ۵۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل پاور پوینت پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
لطفا به نکات زیر در هنگام خرید
دانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی
توجه فرمایید.
۱-در این مطلب، متن اسلاید های اولیه
دانلود پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی
قرار داده شده است
۲-به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی که مایل به دریافت تصاویری از ان قبل از خرید هستید، می توانید با پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
۳-پس از پرداخت هزینه ، حداکثر طی ۱۲ ساعت پاورپوینت خرید شده ، به ادرس ایمیل شما ارسال خواهد شد
۴-در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل اسلاید ها میباشد ودر فایل اصلی این پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
۵-در صورتی که اسلاید ها داری جدول و یا عکس باشند در متون زیر قرار داده نشده است
بخشی از متن پاورپوینت آسیب شناسی کلی اصلاحات در نظام اداری با رویکرد منابع انسانی :
اسلاید ۱ :
مباحث اداری : شامل طرحها، مصوبات، بخشنامه ها و دستورالعملهای اجرایی که از سوی هیأت دولت، شورای عالی اداری، سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور و معاونت امور مدیریت و منابع انسانی آن جهت اجرا به دستگاههای اجرایی ابلاغ میگردد نظیر ”انتخاب کارمند و واحد نمونه (جشنواره شهید رجایی)“، ”شورای تحول اداری“، ”طرح تکریم ارباب رجوع“، ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران“، ”طرح ارزیابی دستگاهها“، ”طرح ۲۰ شاخص در ۲۰ دستگاه (موسوم ۲۰*۲۰)“، ”طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها“، ”واگذاری امور قابل واگذاری ـ خصوصی سازی ـ خرید خدمت (موضوع ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)“، ”طرح قیمت تمام شده (حداقل برای ۱۰% فعالیتها طبق قانون بودجه سال ۱۳۸۲“، ”چرخه مدیریت بهرهوری (مصوبه شماره ۸۰۷۰ مورخ ۲/۲/۷۹ هیأتوزیران)“ و ; که به هر صورت با هدف اصلاح نظام اداری تدوین و ابلاغ شده است.
مباحث کیفیت: شامل مقولات مربوط به گواهینامه های کیفیت (ISO 9001-24000) ، مدیریت کیفیت جامع (TQM) ، استاندارد مسئولیت و پاسخگویی (SA8000) که در آن رگههایی از حرکات اصلاحی مشاهده میشود و با شدت و ضعف در دستگاهها عمومیت یافته است و به نوعی رسمیت هم پیدا نموده است (مصوبه شماره ۴۷۶۱۳ مورخ ۲۲/۱۰/۸۰ هیأت محترم وزیران) و تعداد قابل توجهی افراد و یامؤسساتی در این زمینه به بازاریابی و فعالیت مشغولند، در حد سخنرانی و برگزاری دوره آموزشی، یا ترجمه کتاب و جزوه برای طراحی و پیاده سازی آن در یک دستگاه یا صنعت خاص و یا اجرا و پیادهسازی آن واخذ گواهینامه.
مباحث مدیریتی: شامل برخی مباحث و مفاهیم نظری، مدیریتی است که منبعث از خارج بوده و جلوههایی از آنها در مباحث اداری و مباحث کیفیت مشاهده میشود مانند مقوله ”بهرهوری“ که در مباحث اداری و مصوبه چرخه مدیریت بهرهوری مطرح است و بحث نظام پیشنهادات که در مباحث اداری (طرح تکریم) و در مباحث کیفیت (به عنوان یکی از گامهای ISO) مطرح است و سازمانها، مؤسسات، انجمنها و یا اساتید خاص در زمینه نشر و بسط آن در نظام اداری فعالیت و بازار یابی مشغول بوده و بسیاری از دستگاههای اجرایی با آن درگیر می باشند (در قالب اجرا و پیاده سازی کامل طرح، برگزاری دوره آموزشی، ایجاد یک واحد سازمانی مستقل، ایجاد یک شورا برای راهبری آن و 😉
اسلاید ۲ :
مباحث اداری :
ـ واگذاری امور قابل واگذاری
ـ انتخاب کارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)
ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها
ـ خصوصی سازی
ـ طرح تکفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الکترونیک و 😉
ـ طرح تکریم ارباب رجوع
ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران
ـ طرح ارزیابی عملکرد دستگاهها
ـ طرح ۲۰×۲۰ (۲۰ شاخص در ۲۰ دستگاه)
ـ طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها
ـ طرح خصوصی سازی
ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)
ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای ۱۰% از خدمات (قانون بودجه سال ۱۳۸۲)
ـ چرخه مدیریت بهرهوری
ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی
ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها
ـ ضوابط ایجاد ردیف کارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دستگاهها و سازمانها
ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و ;
ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دورههای آموزشی
ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها
ـ و ;
اسلاید ۳ :
مباحث کیفیت :
سیستم مدیریت تضمین کیفیت (ISO 9001-24000)
که در اغلب دستگاهها، سازمانها و شرکتها بدان پرداخته شده و عملیاتی گردیده و در حال اجراست.
– مدیریت کیفیت جامع (TQM):
که فراگیرتروکاملتر از بحث ISO میباشد، نیز بعضاً دردستورکار دستگاهها ودستگاههای موصوف است.
– استاندارد مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی (SA8000):
اخیراً نیز بحث استاندارد مسئولیت و پاسخگویی(SA8000)دربرخی
از دستگاهها مطرح و در حال طرح و بحث و عملیاتی شدن میباشد.
ـ صنعت سبز، صنعت پاک، دوستدار طبیعت
ـ واحد نمونه (از سوی سازمان حمایت از مصرفکننده)، دوستدار مشتری (مشتری مدار)
ـ و ;
اسلاید ۴ :
مباحث کیفیت :
سیستم مدیریت تضمین کیفیت (ISO 9001-24000)
که در اغلب دستگاهها، سازمانها و شرکتها بدان پرداخته شده و عملیاتی گردیده و در حال اجراست.
– مدیریت کیفیت جامع (TQM):
که فراگیرتروکاملتر از بحث ISO میباشد، نیز بعضاً دردستورکار دستگاهها ودستگاههای موصوف است.
– استاندارد مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی (SA8000):
اخیراً نیز بحث استاندارد مسئولیت و پاسخگویی(SA8000)دربرخی
از دستگاهها مطرح و در حال طرح و بحث و عملیاتی شدن میباشد.
ـ صنعت سبز، صنعت پاک، دوستدار طبیعت
ـ واحد نمونه (از سوی سازمان حمایت از مصرفکننده)، دوستدار مشتری (مشتری مدار)
ـ و ;
اسلاید ۵ :
مباحث مدیریتی:
ـ نظام پیشنهادات
ـ نظام مدیریت مشارکتی
ـ سازمان هوشمند
ـ مدیریت زمان
ـ سازمان یادگیرنده
ـ مهندسی ارزش
ـ مقوله بهرهوری
ـ و ;
* یکی از عارضههایی که نظام اداری با آن مواجه است اکتفا به یکی از مقولات ، روشها و نظریات مدیریتی (مثلاً مدیریت زمان یا 😉 و معادل دانستن آن با توسعه سازمانی و از همه مهمتر بسنده کردن به برگزاری یک یا چند دوره آموزشی، همایش، کارگاه، سمینار و یا سخنرانی در برخی از سطوح مدیریتی در زمینه یکی از مقولات فوق و تلقی پایان یافتن وظیفه مدیریت در امر توسعه سازمانی ودر بهترین شرایط ایجاد یک شورا ، کمیته یا ستاد برای این منظور و سپس رهاکردن موضوع میباشد.
اسلاید ۶ :
مباحث اداری :
ـ واگذاری امور قابل واگذاری
ـ انتخاب کارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)
ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها
ـ خصوصی سازی
ـ طرح تکفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الکترونیک و 😉
ـ طرح تکریم ارباب رجوع
ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران
ـ طرح ارزیابی عملکرد دستگاهها
ـ طرح ۲۰×۲۰ (۲۰ شاخص در ۲۰ دستگاه)
ـ طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها
ـ طرح خصوصی سازی
ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)
ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای ۱۰% از خدمات (قانون بودجه سال ۱۳۸۲)
ـ چرخه مدیریت بهرهوری
ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی
ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها
ـ ضوابط ایجاد ردیف کارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دستگاهها و سازمانها
ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و ;
ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دورههای آموزشی
ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها
ـ و ;
اسلاید ۷ :
مباحث کیفیت :
سیستم مدیریت تضمین کیفیت (ISO 9001-24000)
که در اغلب دستگاهها، سازمانها و شرکتها بدان پرداخته شده و عملیاتی گردیده و در حال اجراست.
– مدیریت کیفیت جامع (TQM):
که فراگیرتروکاملتر از بحث ISO میباشد، نیز بعضاً دردستورکار دستگاهها ودستگاههای موصوف است.
– استاندارد مسئولیت اجتماعی و پاسخگویی (SA8000):
اخیراً نیز بحث استاندارد مسئولیت و پاسخگویی(SA8000)دربرخی
از دستگاهها مطرح و در حال طرح و بحث و عملیاتی شدن میباشد.
ـ صنعت سبز، صنعت پاک، دوستدار طبیعت
ـ واحد نمونه (از سوی سازمان حمایت از مصرفکننده)، دوستدار مشتری (مشتری مدار)
ـ و ;
اسلاید ۸ :
مباحث اداری :
ـ واگذاری امور قابل واگذاری
ـ انتخاب کارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)
ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها
ـ خصوصی سازی
ـ طرح تکفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الکترونیک و 😉
ـ طرح تکریم ارباب رجوع
ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران
ـ طرح ارزیابی عملکرد دستگاهها
ـ طرح ۲۰×۲۰ (۲۰ شاخص در ۲۰ دستگاه)
ـ طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها
ـ طرح خصوصی سازی
ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)
ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای ۱۰% از خدمات (قانون بودجه سال ۱۳۸۲)
ـ چرخه مدیریت بهرهوری
ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی
ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها
ـ ضوابط ایجاد ردیف کارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دستگاهها و سازمانها
ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و ;
ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دورههای آموزشی
ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها
ـ و ;
اسلاید ۹ :
مباحث اداری :
ـ واگذاری امور قابل واگذاری
ـ انتخاب کارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)
ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها
ـ خصوصی سازی
ـ طرح تکفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الکترونیک و 😉
ـ طرح تکریم ارباب رجوع
ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران
ـ طرح ارزیابی عملکرد دستگاهها
ـ طرح ۲۰×۲۰ (۲۰ شاخص در ۲۰ دستگاه)
ـ طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها
ـ طرح خصوصی سازی
ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)
ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای ۱۰% از خدمات (قانون بودجه سال ۱۳۸۲)
ـ چرخه مدیریت بهرهوری
ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی
ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها
ـ ضوابط ایجاد ردیف کارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دستگاهها و سازمانها
ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و ;
ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دورههای آموزشی
ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها
ـ و ;
اسلاید ۱۰ :
مباحث اداری :
ـ واگذاری امور قابل واگذاری
ـ انتخاب کارمند و واحد نمونه (موسوم به جشنواره شهید رجایی)
ـ ایجاد شورای تحول اداری در دستگاهها و استانها
ـ خصوصی سازی
ـ طرح تکفا (اتوماسیون دستگاهها و سا زمانها، دولت الکترونیک و 😉
ـ طرح تکریم ارباب رجوع
ـ ضوابط انتخاب، انتصاب و تغییر مدیران
ـ طرح ارزیابی عملکرد دستگاهها
ـ طرح ۲۰×۲۰ (۲۰ شاخص در ۲۰ دستگاه)
ـ طرح کاهش سطوح مدیریت و سرپرستی دستگاهها
ـ طرح خصوصی سازی
ـ طرح خرید خدمت (موضوع ماده ۸۸ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت)
ـ طرح محاسبه قیمت تمام شده خدمات دستگاهها حداقل برای ۱۰% از خدمات (قانون بودجه سال ۱۳۸۲)
ـ چرخه مدیریت بهرهوری
ـ تفویض اختیار امور اجرایی دستگاهها و سازمانها به واحدهای استانی
ـ ضوابط ساختار سازمانی دستگاهها و سازمانها
ـ ضوابط ایجاد ردیف کارشناس تجزیه و تحلیل سیستمها و استقرار سیستم مدیریت کیفیت در دستگاهها و سازمانها
ـ طرح تبیین مسیر ارتقاء شغلی کارشناسان و ;
ـ ایجاد واحدهای ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
ـ طرح تعجیل در اعطای گروه به ازاء گذراندن دورههای آموزشی
ـ واگذاری برخی از امور اجرایی دستگاهها به شهرداریها
ـ و ;
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.