مقاله تلفیق روکش دوره ای راه با پروژه های افزایش ایمنی (انتخاب نوع بهسازی راه)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تلفیق روکش دوره ای راه با پروژه های افزایش ایمنی (انتخاب نوع بهسازی راه) دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تلفیق روکش دوره ای راه با پروژه های افزایش ایمنی (انتخاب نوع بهسازی راه)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تلفیق روکش دوره ای راه با پروژه های افزایش ایمنی (انتخاب نوع بهسازی راه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تلفیق روکش دوره ای راه با پروژه های افزایش ایمنی (انتخاب نوع بهسازی راه) :

تعداد صفحات:۲۴

چکیده:

هدف از این مقاله، معرفی فرآیندی برای تخصیص منابع در سطح کل شبکه است تا تاثیر مثبت پروژه های روکش آسفالتی را در بهبود ایمنی و عملکرد ترافیکی افزایش دهد و در عین حال کیفیت روسازی و سلامت سازه ای آن را حفظ نماید. این روش برای راه های دو خطه ارائه شده، اما می تواند برای راه های چند خطه جدا نشده و یا جدا شده هم مورد استفاده قرار گیرد. به علاوه این روش درمناطق شهری، حومه شهری و برون شهری کاربرد دارد، اما برای آزاد راه ها و بزرگراه هایی که دارای کنترل دسترسی هستند، مناسب نیست.
در این تحقیق، از آن دسته روش های بهبود ایمنی استفاده شده که همراه با پروژه های روکش آسفالتی دوره ای، قابل انجام هستند و برای اعمال آنها، نیازی به نوسازی یا تعریض بخشی از سازه روسازی نیست. پروژه هایی که شامل تعریض سواره رو یا شانه، روکش شانه، اصلاح هندسی قوس های افقی، افزودن خط ویژه گردش در تقاطع ها و ساماندهی حریم راه بودند، نیز بررسی شد.گزینه های مختلفی برای هر پروژه مد نظر قرار گرفته، از جمله: روکش بدون بهسازی و روکش همراه باترکیبات مختلف بهسازی برای افزایش ایمنی.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.