مقاله طراحی مدل اثر بخش ارتباطات یکپارچه بازاریابی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی مدل اثر بخش ارتباطات یکپارچه بازاریابی دارای ۲۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مدل اثر بخش ارتباطات یکپارچه بازاریابی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل اثر بخش ارتباطات یکپارچه بازاریابی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مدل اثر بخش ارتباطات یکپارچه بازاریابی :

تعداد صفحات:۲۲

چکیده:

مقاله موجود ، مجموعه ای از نتایج فاز های مطالعاتی پروژه » نظام ارتباطات بازاریابی یکپارچه « می باشد بطوریکه این گزارش شامل مطالعه و بررسی ارتباطات بازاریابی فعلی شرکتها جهت شناخت واقعیت ها در مورد عناصر آمیخته ترفیع و چگونگی استفاده از آنها شامل تبلیغات ، فروش حضوری ، عوامل ارتقاء فروش ( انگیزه سازها ) عوامل مربوط به روابط عمومی ( آوازه سازها ) ، بازاری ابی مستقیم و روابط عمومی می باشد و هدف اصلی از این مقاله ارائه مدلی است که بتواند آمیخته های ترفیع را به صورت اثربخش و کارآمد ترکیب کند تا صحت و دقت اطلاع رسانی ،ترغیب و اثرگذاری را ایجاد کند درتفکر IMC هر شرکت می تواند برای محصولات خود در طی بازه زمانی معنی دار آمیخته ( معجون ) ویژه ای برای افزایش سهم بازارو سهم مشتری خود داشته باشد در ضمن در این پروژه از منحنی عمر محصولات شرکت فرضی X و استراتژی آنها به عنوان سازه های کلیدی جهت مشخص کردن وضعیت موجود و ایده آل در طراحی نظام ارتباطات بازاریابی کارآمد بهره گرفته شده است و محقق با بررسی مدلهای معروف IMC همراه با آسیب شناسی آنها و بکارگیری آن در محیط عملی اقدام به طراحی مدلی در این زمینه شده است در حال حاضر این مدل در یکی از شرکتهای مطرح کشور در حال اجرایی شدن است و به صورت معنی دار عناصر این برنامه به صورت یک برنامه نرم افزاری در حال تهیه می باشد و پایه و اساس این برنامه بر روی دو عنصر اصلی سینرژی و یکپارچگی است و با یک سیستم اطلاعاتی بازاریابی اثربخش می توان خوراک اطلاعاتی این برنامه را در راستای ایجاد آمیخته ترفیع مناسب جهت ایجاد نام و نشان ویژه قوی برای شرکت فراهم نمود به همین جهت شرکتهایی که می خواهنددر محیط پویا به صورت بهره ور به مزیت رقابتی برسند چاره ای ندارند جز اینکه از سازه ماژولی به سمت یکپارچگی حرکت نمایند و مدلIMCبه عنوان رویکرد نوین در علم بازاریابی به ویژه در عرصه تبلیغات هنرنمایی می کند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.