مقاله بررسی ظرفیت و تاخیر در محوطه عملیات راهسازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی ظرفیت و تاخیر در محوطه عملیات راهسازی دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی ظرفیت و تاخیر در محوطه عملیات راهسازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ظرفیت و تاخیر در محوطه عملیات راهسازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی ظرفیت و تاخیر در محوطه عملیات راهسازی :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
محوطههای عملیات راهسازی با بستن یک یا چند باند در بزرگراهها باعث گسیختگی در جریان ترافیکی و ایجاد تراکم و تأخیر میشوند. محاسبه تاخیر در محوطههای عملیات راهسازی برای بررسی هزینه استفادهکنندگان از وسائل نقلیه در برنامههای مدیریت روسازی و محاسبه زمان سفر در مدلهای تخصیص ترافیک ضروری میباشد.در این مطالعه با استفاده از برنامه شبیهسازی FRESIM و نتایج حاصل از آمارگیری، محوطه عملیات راهسازی مدل شد. میزان تاخیر در باندهای مجاور باند بسته بصورت تابعی از طول باند مسدود و محدودیت سرعت بیان شد و در بالادست باند مسدود تاخیر بصورت تابعی نمایی از حجم ورودی، درصد وسایلنقلیه سنگین و طول باند مسدود بدست آمد. براساس نتایج حاصل از شبیهسازی، ظرفیت برای درصد وسایلنقلیه سنگین۲۰،۱۰،۰ و۳۰ درصد به ترتیب برابر ۳۳۵۰،۳۷۰۰،۴۴۰۰ و ۳۱۰۰ وسیلهنقلیه در ساعت به ازای دو باند بدست آمد و نشان داده شد که مدلهای ضربی بهتر از مدلهای تجمعی میتوانند ظرفیت در محوطه عملیات راهسازی را تخمین بزنند، همچنین ضریب همسنگ سواری براساس حداکثر حجم ورودی ۴/۲ بدست آمد. در ادامه این مطالعه با بررسی سایر حالتهای انسداد باند میتوان روابطی کلیتر در این زمینه ارائه نمود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.