استفاده از نقشه های مبتنی بر GIS سازمان های خدماتی جهت بهبود مدیریت شهری و تکریم ارباب رجوعSDI
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
استفاده از نقشه های مبتنی بر GIS سازمان های خدماتی جهت بهبود مدیریت شهری و تکریم ارباب رجوعSDI دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد استفاده از نقشه های مبتنی بر GIS سازمان های خدماتی جهت بهبود مدیریت شهری و تکریم ارباب رجوعSDI کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی استفاده از نقشه های مبتنی بر GIS سازمان های خدماتی جهت بهبود مدیریت شهری و تکریم ارباب رجوعSDI،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن استفاده از نقشه های مبتنی بر GIS سازمان های خدماتی جهت بهبود مدیریت شهری و تکریم ارباب رجوعSDI :
تعداد صفحات :۸
چکیده مقاله:
امروزه بیشترین کاربرد وسایلی در زندگی انسانهاست و روی آوری به استفاده از تجهیزات نوین جهت بهبود و فراهم شدن آسایش در فعالیتهای روز مره به خوبی مشهود است . لذا با توجه به اینکه تکریم ارباب رجوع در سازمانها و فراهم شدن رفاه و آسایش انها مد نظر و شعار همه سازمنهای خدماتی و نهاد مردمی است در این مقاله روشی را برای این امر که مبتنی بر GISمیباشدرا بررسی میکنیم. در این مقاله حذف مراجعات مردمی به دلیل اخذ استعلام از سازمانهای ذیربط و حذف مکاتبات بین ادارات جهت تهیه و ترسیم طرحهای سالیانه و تصمیم گیریهای کلان مدیریت شهری جهت توسعه یک شهر به خوبی امکان پذیر است و ذینفعان میتوانند با بررسی این نقشه که مبتنی بر GIS است فعالیتهای خود را بهبود بخشند . در ادامه سازمانها موارد حریم را جهت استعلام ها به صورت مکتوب اعلام نمودند تا روند بر اساس نقشه فوق که به تایید دستگاههای مربوطه رسانیده شده است صورت پذیرد . با توجه به حجم بالای مکاتبات و مراسلات و صورتجلسات از اوردن انها در مقاله خودداری شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.